همچون سالیان گذشته و همزمان با ماه پربرکت رمضان شرکت بازرگانی نورنگار با هدف مشتری‌مداری، برنامهٔ ویژه‌ای برای ارائه تخفیف ویژه جهت خرید دوربین و تجهیزات عکاسی برگزار می‌کند. 
 
     طبق اعلام مسئولین این شرکت، بازارچهٔ رمضان امسال روز پنجشنبه ۲ مردادماه ۹۳ در فروشگاه مرکزی نورنگار واقع در خیابان بهار جنوبی، برج بهار، طبقهٔ همکف، واحد ۲۰۴ و روز شنبه ۴ مردادماه سالجاری در شعبهٔ خیابان جمهوری واقع در خیابان جمهوری، نبش شیخ هادی، پاساژ علاء‌الدین ۲، طبقهٔ همکف‌، واحد ۲۳ برگزار می‌شود. 

     «بازارچه رمضانی نورنگار» در برگیرندهٔ همه ابزار عکاسی و تجهیزات جانبی است که با قیمت خرید به عکاسان گرامی عرضه خواهد شد. لذا طی دو روز یاد شده مشتریان محترم می‌توانند همهٔ نیازهای خود را مانند دوربین، لنز، سه پایه، کارت حافظه، کیف و دیگر ابزارهای عکاسی بر پایهٔ جدول تخفیفات بازارچهٔ رمضانی نورنگار تهیه کنند. 

      همچنین طبق اعلام مسئولین این شرکت، مشتریان محترم می‌توانند کالای مورد نیاز خود را از این بازارچه به صورت آنلاین نیز خرید کنند. کالاهای ارسالی به شهرستان‌ها هم از روز یکشنبه ۵ مردادماه ۹۳ به تدریج و براساس اولویت تاریخ خرید ارسال خواهد شد. 

      گفتنی‌ست به رسم همراهی با سنت پسندیدهٔ افطاری، شرکت نورنگار روزهای ۲ و ۴ مردادماه سالجاری پس از اذان مغرب، در محل فروشگاه میزبان یک افطاری ساده برای خریداران و میهمانان گرامی هم خواهد بود. شرکت نورنگار امسال بانی برگزاری یک جشنواره عکس سفر و گردشگری هم هست.