شرکت «رنگ سیستم» نمایندگی شرکت Hensel مواردی را جهت شفافیت و سهولت تهیه فلاش‌های هنسل به اطلاع متقاضیان محترم ایرانی می‌رساند. 

   از آنجا که منابع تبلیغاتی فراوانی وجود دارند که مرتبا از راه‌های مختلف، اطلاعاتی را جهت فروش اجناس خود به عکاسان کشور ارسال می‌کنند و از سوی دیگر با توجه به فراوانی مدل‌های مختلف فلاش در بازار طبیعتا فروشندگان متفرقه‌ای وجود دارند که تنها هدف آنها فروش محصولات خود بوده و عدم تخصص و آگاهی آنها از موارد فنی فلاش و رابطه آن با سیستم‌های عکاسی باعث بروز مشکلات مختلف در زمان استفاده برای شماری از عکاسان شده است. لذا خواهشمند است موارد زیر را مدنظر قرار دهید: 

۱- برای انتخاب مدل در رابطه با نیازهای عکاسی خود ابتدا به منابع اطلاعاتی موجود از جمله سایت رسمی هنسل و یا اگر زبان فارسی برایتان راحتتر است به سایت شرکت رنگ سیستم مراجعه و مدل مورد نیاز خود را بررسی کند. 

۲- اگر نیاز به توضیح فنی دقیق‌تر و یا مشورت با کارشناسان عکاسی یا نیاز به اطلاعات برای مقایسه آخرین و جدیدترین مدل‌ها را دارید از طریق تلفن ۶۶۴۲۰۹۰۰ یا ایمیل info@rangesytem.com با کارشناسان عکاسی شرکت «رنگ سیستم» تماس گرفته و سوالات متداول خود را مطرح کنید و از دریافت جواب خود اطمینان حاصل فرمایید. 

۳- جهت تهیهٔ فلاش به فروشگاه‌های عکاسی و سایت‌های معتبر و نمایندگی‌های هنسل در سطح کشور مراجعه نمایید. در صورت نیاز با شرکت تماس گرفته و در مورد صلاحیت و قیمت آن اطلاع حاصل کنید. از خرید اجناس دست دوم و مدل‌های قدیمی که فاقد گارانتی و برچسب هولوگرام شرکت «رنگ سیستم» هستند خودداری کرده تا در آینده دچار مشکل قطعات و خدمات پس از فروش نشوید. 

نکاتی در مورد خرید فلاش: 

– توجه داشته باشید فلاش مانند دوربین نیست که سال به سال مدل و ظرفیت آن تغییر کند یا از رده خارج شود یک فلاش خوب وسیله‌ای است که تا سال‌های سال ابزار عکاسی و همراه شماست و باید به آن مطمئن باشید تا کیفیت کارتان را ارتقا بدهد. 

– در انتخاب فلاش همیشه قدرت فلاش تعیین‌کنندهٔ کیفیت و قیمت آن نیست بلکه پارامترهای دیگری مانند سینک یا سرعت پرتاب فلاش در ثانیه، سرعت شارژ در دقیقه مانند موتورهای اصلی فلاش هستند که مدار الکترونیک و قدرت خازن‌ها براساس آنها طراحی می‌شوند. 

– آپشن‌ها و خدمات روی دستگاه نیز در تعیین قیمت موثرند به طور کلی گاهی اوقات یک فلاش با قدرت بالا ممکن است قیمت به مراتب کمتری از یک فلاش با قدرت پایین ولی آپشن‌های زیاد داشته باشد. 

– پس از انتخاب هد مورد نیاز معمولا سراغ کیت فلاش می‌رویم که شامل دو یا چند هد به علاوهٔ ابزار و متعلقات لازم فرم‌دهندهٔ نور و پایه‌هاست و چون تولیدکنندگان تخفیف مخصوصی روی کیت‌ها می‌گذارند بهای کلی آن کمتر از تهیه تک تک اجزای آن است. 

 همیشه سعی کنید اگر کیت می‌خرید ترکیب نهایی آیندهٔ خود را از ابتدا تهیه کنید تا برای شما مقرون به صرفه باشد. اگر حس می‌کنید در آینده به سافت باکس نیاز دارید از خریدن کیت شامل چتر حتی‌الامکان خودداری کنید زیرا بعدا بهای بیشتری بابت سافت باکس باید بپردازید بدیهی است کیت شامل چتر و کاسه ارزانتر از کیت شامل سافت باکس است. 

 تمام کیت‌های هنسل صرف نظر از نوع و مدل هد آن که معمولی باشند یا حرفه‌ای همگی با دو سافت باکس بزرگ به عنوان نور اصلی و یک عدد کاسه و زنبوری به عنوان نور پشت و یا بالای سر به خریداران عرضه می‌شود که این ایده‌آل‌ترین ترکیب ممکن برای کیت سه‌تایی است. 

  طراحی و ساخت تمامی مدل‌های فلاش‌های هنسل و قطعات آنها در آلمان و با کیفیت و استاندارد محصولات آلمانی ساخته شده و تمام قطعات و لوازم آنها موجود و قابل دسترسی است. 

آخرین مدل‌ فلاش‌های هنسل:
فلاش‌های هنسل در سه رده طبقه‌بندی می‌شوند.


Hensel Integra Mini 300 / 600
  فلاش دیجیتالی اینتگرا مینی هنسل موجود در قدرت‌های ۳۰۰ و ۶۰۰ ژول با زمان سینک تا ۱۸۰۰/ ۱ ثانیه، تنظیم قدرت فلاش دیجیتالی در ۶ استاپ با یک‌دهم دقت، فن خنک‌کننده، بدنهٔ فلزی قوی، کنتور نشان‌دهنده فلاش‌های زده شده، رادیو فلاش، لامپ مدل ۳۰۰ وات سوزنی اسرام، محافظ لامپ یوتیوب پیرکس آلمان، ساخت آلمان و سبک با کارکرد ساده و قیمت بسیار مناسب است. 


 
Hensel Integra Plus FM 250/500/1000 
  فلاش حرفه‌ای دیجیتالی اینتگرا پلاس هنسل در قدرت‌های ۲۵۰، ۵۰۰ و ۱۰۰۰ ژول با قدرت سینک بالا تا ۲۴۰۰/ ۱ ثانیه، دیمر دیجیتالی برای تنظیم شدت فلاش و لامپ مدل در ۶ استاپ با دقت یک‌دهم، گیرندهٔ رادیوئی داخلی با رادیوفلاش پیشرفته، امکان شماره‌گذاری هر فلاش تا شش هد، دارای تکنولوژی سیستم جداسازی سوژه از پرده پشت با نام «فیری‌ماسک هنسل»، تایمر کنترل حرارت، فن خنک‌کننده، بدنهٔ فلزی آلومینیومی، قابلیت خاموش شدن لامپ مدل زمان شاترزدن، بوق شارژمجدد، لامپ مدل ۳۰۰ وات سوزنی اسرام و محافظ لامپ یوتیوب پیرکس آلمان. 


 Hensel Expert D 500/1000
  فلاش فوق حرفه‌ای دیجیتالی اکسپرت دی هنسل در قدرت‌های ۵۰۰ و ۱۰۰۰ ژول با زمان سینک استثنائی تا ۵۶۰۰/ ۱ ثانیه، با زمان شارژ سریع ده فلاش در ثانیه، پورت USB جهت ارتقای نرم‌افزاری، فن خنک‌کننده، دیمر دیجیتالی برای تنظیم شدت فلاش و لامپ مدل در ۸ استاپ با دقت یک‌دهم، گیرندهٔ رادیوئی داخلی با رادیوفلاش پیشرفته، امکان شماره‌گذاری هر فلاش تا شش هد، دارای تکنولوژی سیستم جداسازی سوژه از پرده پشت با نام «فیری ماسک هنسل»، تایمر کنترل حرارت، فن خنک‌کننده، بدنهٔ فلزی آلومینیومی زیبا، قابلیت خاموش شدن لامپ مدل زمان شاترزدن، بوق شارژ مجدد، قابلیت جابجائی دسته و پایه جهت نصب روی پانتوگراف تا دید پانل پشت معکوس نباشد، لامپ مدل ۳۰۰ وات سوزنی اسرام به همراه برخروداری از محافظ لامپ یوتیوب پیرکس آلمان.