شرکت رنگ سیستم برای ارتقائ مهارت‌های فنی عکاسان حرفه‌ای تخفیف خاصی را روی فلاش متر‌های سکونیک وکالر چارت ایکس رایت در ازای خرید کیت حرفه‌ای ۵۰۰ ژول هنسل در نظر گرفته است. 
 
عکاسان عزیز با خرید یک کیت ۵۰۰ ژول فلاش اینتگرا پلاس هنسل می‌توانند یک عدد فلاش متر حرفه‌ای سکونیک مدل L-758D دارای اسپات یک درجه و یک عدد کالر چارت رنگی ایکس رایت انگلیس برای کالیبره کردن رنگ دوربین را با ۵۰ در صد تخفیف تهیه فرمایند. 


Sekonic L-758 D  فلاش‌متر حرفه‌ای سکونیک برای نوردهی دقیق و کیفیت بالا در عکس با اسپات یک درجه برای اندازه گیری نور از فاصله دور – محصول سکونیک ژاپن
۵۰ در صد تخفیف




Xrite Color Checker Passport چارت رنگی برای تنظیم و کالیبره کردن دوربین و رسیدن به رنگ استاندار اصلی در عکس‌های حرفه‌ای – محصول ایکس رایت انگلیس
۵۰ در صد تخفیف

 


این کیت شامل لوازم زیر است: 
 سه دستگاه هد دیجیتالی حرفه ای۵۰۰ ژول اینتگرا پلاس هنسل – یک عدد رادیوفلاش چهار کاناله Strobe Wizard Plus هنسل – یک عدد سافت باکس ۱۰۰×۸۰ هنسل – یکعدد سافت باکس هشت ضلعی ۹۰ اکتا هنسل – یک عدد کاسه نرمال ۷ اینچ – یک عدد زنبوری ۷ اینچ – سه عدد پایه فلاش گازی بزرگ – سه عدد لامپ مدلینگ ۳۰۰ وات سوزنی اسرام – سه عدد حباب محافظ لامپ یوتیوب پیرکس آلمان – یک عدد سیم سنکرونیزه ۵ متری – یک عدد کیف مخصوص چرخدار


مشخصات فنی سیستم: 
 فلاش حرفه‌ای دیجیتالی اینتگرا پلاس هنسل با قدرت ۵۰۰ ژول با قدرت سینک بالا تا ۲۴۰۰/۱ ثانیه، گیرنده رادیوئی داخلی با رادیوفلاش پیشرفته، دارای تکنولوژی سیستم جداسازی سوژه از پرده پشت بنام فری ماسک هنسل، دیمر دیجیتالی برای تنظیم شدت فلاش و لامپ مدل در ۶ استاپ با دقت یکدهم تقریب، دو کلید جداگانه برای تنظیمات لامپ مدل، تایمر کنترل حرارت، فن خنک کننده، بدنه فلزی آلومینیومی زیبا، قابلیت خاموش شدن لامپ مدل زمان شاترزدن، بوق شارژمجدد، امکان شماره گذاری هر فلاش تا شش هد، فیوز نوسانات برق

 
نکته مهم: در عکس برداری‌های حرفه‌ای با دوربین‌های دیجیتال مدل بالا و گرا نقیمت، جهت دستیابی به بالا‌ترین بازده دوربینتان که کیفیت بالا و رنگ درست است باید دقیقا بر اساس برنامه‌ها و پروفایل‌های دوربین رفتار نمود.

در عکسبرداری‌های استودیو خودتان نور لازم را خلق می‌کنید و خودتان و آن را به داخل دوربین هدایت می‌کنید در این حالت است که عامل هر گونه خطا خودتان هستید بعنوان مثال اگر دیافراگم ۸ را برای دوربین خود انتخاب می‌کنید باید مقدار نوری را که به سوژه می‌تابانید برابر دیافراگم ۸ باشد زیرا در این حالت تمام سیستم‌های نرم افزاری و سخت افزاری نور و رنگ دوربینتان بر اساس دیافراگم ۸ ست می‌شود.

حال وقتی نورتان کمتر و بیشتر از مقدار لازم باشد نتیجه خوبی حاصل نخواهد شد و شما مجبور خواهید شد اشتباه دیگری نیز انجام دهید و در نرم افزار‌هایی مانند فوتو شاپ مقدار نورو رنگ عکستان را جبران کنید. این دستکاری باعث بهم ریختگی پیکسل‌ها و تغییراتی در فایل عکس خواهد شد که نتیجه آن ایجاد نویز، سوختگی و شستگی در بخش‌هایی از تصویر است. براساس مقدار تغییر این خطا نیز شدت می‌یابد.

کسب اطلاعات عکاسی، شناخت دوربین، نور‌پردازی دقیق، وایت بالانس و کالیبره کردن نور و رنگ از موارد مهمی هستند که برای رسیدن به عکس ایدآل باید رعایت شوند.

و این جمله را بخاطر بسپارید که هر بار  شاترتان را برای گرفتن عکس می‌فشارید قبول کرده‌اید که تمام پارامترها کاملا صحیح و درست هستند، در غیر اینصورت وقت گرانبها و هزینه زیادی را به هدر داده‌اید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با شرکت رنگ سیستم، تلفن ۶۶۴۲۰۹۰۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.