گوپرو، در اولین روز نمایشگاه فتوکینا ۲۰۱۶ پرده از محصولی برداشت که شایعات زیادی درباره آن پخش‌شده بود: پهباد کوچک و جمع شدنی Karma. این کوادکوپتر با تمام مدل‌های دوربین HERO 4 و HERO 5 سازگار است و باهدف حمل راحت طوری طراحی‌شده که در کوله‌پشتی بتوان آن را کامل تا و جمع کرد. هدف گوپرو ساخت و ارائه بسته کاملی بود که به‌قدری کوچک باشد که بدون توجه به اینکه از چه رویدادی می‌خواهید فیلم بگیرید، بتوان همیشه و هرجایی آن را با خود برد.

درون جعبه یک گریپ مخصوص هست که استابلایزر (تثبیت‌کننده) جداشدنی ۳ محوره این پهباد را می‌توان روی آن سوار کرد و با دوربین سردست، فیلم‌های روان و نرمی ضبط کرد. می‌توان این گریپ را روی خودروها یا دیگر اشیاء نصب کرد و شاتر و حالت‌های فیلمبرداری را کنترل کرد.

 



  کنترلر Karma یک نمایشگر لمسی یکپارچه دارد که می‌توان از آن برای تنظیم پارامتر استفاده کرد. اما در طول پرواز هم دقیقاً نشان می‌دهد که چه چیزی در حال ضبط شدن است. گوپرو می‌گوید که کارما مخصوص خلبان‌های تازه‌کار است. یک دکمه خودکار بلند شدن و فرود آمدن روی دستگاه هست. همچنین مناطق ممنوعه پروازی داخل دستگاه تعریف‌شده که از ورود آن به مناطق ممنوعه جلوگیری می‌کند.

  مطابق انتظار، «کارما» زمانی که از دسترس خارج شود، وقتی اتصال قطع شود یا باتری ضعیف باشد به‌طور خودکار نزد شما باز می‌گردد. با استفاده از مسیرهای خلبان خودکار (Auto Shot Paths) که از قبل در دستگاه برنامه‌ریزی‌شده می‌توان عکس و فیلم سلفی گرفت. GoPro Karma از  یکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵ با قیمت ۷۹۹٫۹ دلار بدون دوربین و ۹۹۹٫۹۹ دلار با دوربین HERO5 Session و ۱۰۹۹٫۹۹ دلار با دوربین HERO5 Black قابل خرید خواهد بود.