iranipc – مراسم افتتاحیه اولین جشنواره عکس آزادی و اعلام برگزیدگان و اهدای جوایز این مسابقه روزگذشته در تالار برج آزادی برگزار شد.در این مراسم که با حضور مسئولین بنیاد رودکی و جمع کثیری از عکاسان و علاقه مندان به عکاسی برگزار شده بود ابتدادکتر احمد ناطقی دبیر مسابقه به ایراد گزارشی اجمالی از مسابقه و بیان ویژگیها و ظرافتهای اعمال شده در مسابقه پرداختند. پس از سخنان ایشان آقای مسعود شاهی مدیر بنیاد رودکی توضیحاتی را در باره مسابقه و اهداف آن به اطلاع حضار رساندند. ایشان در بخشی از سخنان خود اشاره کردند:”هنر و صنعت عکاسی از جمله نمونه های ماندگاری است که نقش و تاثیر زیادی در اشاعه فرهنگ و تداعی خاطرات و وقایع گوناگون در رشته ها و موضوعات اجتماعی،سیاسی،فرهنگی،اقتصادی و هنری و انتقال آن به نسل آینده دارد.بنیاد رودکی از این رسانه مهم در جهت اعتلای عظمت برج آزادی و هویت تازه ای که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به خود گرفت بهره جست.”
همچنین آقای افشین شاهرودی به نمایندگی از هیئت داوران بیانیه مسابقه عکس آزادی را قرائت نمودند و پس از آن نوبت به اعلام برگزیدگان مسابقه رسید.
برگزیدگان مسابقه عکس آزادی که در دو بخش وقایع برج آزادی و برج آزادی برگزار شده بود از سوی هیئت داوران به شرح زیر اعلام شد:
در بخش برج ازادی
-نفر اول تندیس جشنواره،تقدیر و ۲۰سکه تمام بهار آزادی آقای حسین بهرامی
– نفر دوم لوح تقدیر و ۲۰ سکه نیم بهار آزادی آقای مجتبی سرانجام پور
– نفر سوم لوح تقدیر و ۲۰ سکه ربع بهار آزادی آقای ابراهیم کوچکی
هیئت داوران همچنین آقای علی زارع را شایسته تقدیر دانست.
در بخش وقایع برج آزادی
– نفر اول تندیس جشنواره،لوح تقدیر و ۲۵ سکه تمام بهار آزادی آقای محسن شاندیز
– نفر دوم لوح تقدیر و ۲۵ سکه نیم بهار آزادی آقای مجتبی کوچکی
– نفر سوم لوح تقدیر و ۲۵ سکه ربع بهار آزادی آقای محمد صیاد

عکس های نمایشگاه