Cover-500-Photo.jpg

CD کتاب The Photo Book انتشارات Phaidon توسط شرکت هنر و رایانه منتشر شد. این شرکت با توجه به هزینه بسیار بالای چاپ و انتشار این کتاب ارزشمند و به منظور در دسترس قرار گرفتن مطالب این کتاب اقدام به تهیه CD این کتاب نموده است.

phaidon.jpg


کتاب عکاسی انتشارت Phaidon را می توان یکی از مهمترین و مطرح ترین کتاب های عکاسی دنیا دانست. در این کتاب ۵۰۰ عکاس مطرح و صاحب نام جهان عکاسی، معرف و مهمترین عکس آنها تحلیل و بررسی شده است. انتشارات Phaidon از ناشران مطرح و صاحب نام کتب هنری و عکاسی در جهان است.
برای آشنایی و شناخت عکاسان مطرح جهان و آگاهی از جریان های هنری، این مجموعه می تواند موثر واقع شود. در این کتاب کوشیده شده تا با معرفی اجمالی عکاسان مطرح و توضیح در رابطه با عکس برتر و تکنیک عکاسی مورد استفاده هر عکاس بستری مناسب را محیا کرد تا بیننده بتواند مفهوم و ارزش عکس ها را بهتر و بیشتر درک کند.
این توضیحات تماماً توسط اساتید هنر عکاسی تحریر شده و بررسی های صورت گرفته در رابطه با مهمترین اثر هر هنرمند بوده است. با مطالعه متوالی این توضیحات شما می توانید با جریان های عکاسی و تاریخ هنر عکاسی به طور اجمالی آشنا شوید. در این کتاب علاوه بر بررسی کار هر هنرمند، هنرمندانی نیز که با یکدیگر در یک راستا گام برمی داشتند ( از نظر تکنیک، سبک، زمینه فعالیت و … ) معرفی و بررسی شده اند.
در CD، علاوه بر مطالب گفته شده امکان جستجو وجود دارد -در کتاب چنین امکانی میسر نیست- جستجو عادی و پیشرفته این امکان را به شما می دهد تا اگر به دنبال سوژه خاصی هستید می توان با وارد نمودن واژه کلیدی مناسب به اطلاعات مورد نظر دسترسی یابید. یکی از دیگر محاسن CD قیمت بسیار مناسب آن نسبت به کتاب است.

برای تهیه CD کتاب عکاسی می توانید با مراجعه به وب سایت شرکت هنر و رایانه و با پر کردن فرم درخواست خرید CD را درمحل خود بدون هزینه پیک و با قیمت پشت جلد تهیه نمایید.
لازم بذکر است که CD نهمین دوسالانه عکس تهران نیز توسط شرکت هنر و رایانه تهیه و منتشر شده است.