پایگاه اطلاعاتی اینترنتی قلمرو کوهستانی ایران www.MountainZone.ir برآنست تا با توجه به نزدیک شدن ۲۰ آذر (۱۱ دسامبر) روز بین المللی کوهستان ، نمایشگاهی از آثار عکاسان کوهستان را با همکاری خانه هنرمندان ایران در آذرماه ۱۳۸۴ برگزار نماید.
بدین وسیله از کلیه عکاسان و علاقمندان به عکاسی کوهستان و ورزش های کوهستانی جهت ارسال آثار خود به منظور شرکت در نمایشگاه فوق دعوت به عمل می آید.

موضوع ، زمان و نحوه برگزاری نمایشگاه
نمایشگاه در سه بخش موضوعی طبیعت کوهستان ، زندگی در کوهستان و ورزشهای کوهستانی – منحصرا" در حوزه نواحی کوهستانی ایران- برگزار خواهد شد.
نمایشگاه در روزهای ۱۹ لغایت ۲۴ آذر ماه ۱۳۸۴ در محل خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.
با توجه به محدودیت فضای نمایشگاه ، کمیته اجرایی در صورت لزوم از میان آثار رسیده تصاویر برتر را جهت شرکت در نمایشگاه گزینش می نماید.

شرایط شرکت در نمایشگاه
شرکت در نمایشگاه برای عموم علاقمندان آزاد است .
هر عکاس مجاز به ارسال حداکثر ۶ قطعه عکس می باشد .
تصاویر ارسالی پیش از برگزاری نمایشگاه ارزیابی شده و آثار گزینش شده با توجه به ظرفیت فضای نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته خواهند شد.
زمان و نحوه ارسال آثار
آثار ارائه شده می توانند اسلاید ، نگاتیو سیاه و سفید یا رنگی و یا تصویر دیجیتال باشند.
تصاویر جهت ارزیابی می توانند بصورت چاپ (حداقل ۱۸×13) ،اسلاید و یا فایل دیجیتال با کیفیت قابل قبول برای چاپ در قطع ۴۰ ×30 ارائه شوند.
تصاویر در قطع ۴۰ ×30 به نمایش گذاشته خواهند شد.
شرکت کنندگان باید آثار خود را حداکثر تا تاریخ ۲۱/۸/۸۴ به آدرس : تهران ، صندوق پستی ۳۸۱۶- ۱۵۸۷۵ ارسال نمایند .
شرکت کنندگان باید نام و مشخصات کامل ، آدرس دقیق پستی و شماره تماس خود را همراه با آثار ارسال نمایند.
شرکت کنندگان باید مشخصات کامل هر تصویر شامل عنوان عکس ، نام عکاس ، زمان و مکان عکاسی و همچنین بخش موضوعی مربوط به آن را بطور مجزا ارسال نمایند .
تذکرات
هزینه های مربوط به چاپ تصاویر منتخب جهت شرکت در نمایشگاه به عهده شرکت کنندگان است .
کلیه آثار ارسالی پس از برگزاری نمایشگاه عودت داده خواهند شد .
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۸۸۸۸۳۷۰۴-۰۲۱ دفتر قلمرو کوهستانی ایران تماس حاصل نموده و یا با آدرس پست الکترونیکی مکاتبه نمایند.