سایت عکس فانوس با عرض پوزش از تاخیر در اجرای دومین دوره نمایش اسلاید، این برنامه را در روزهای ۲۴ و ۲۵ خرداد برگزار می کند.
در این برنامه که هر شب از ساعات ۶ تا ۸ عصر برگزار می شود ۳۱ عکاس با ارائه ۳۰ اثر، آمیزه‌ای از عکس و صدا را به نمایش می گذارند. در اولین شب این برنامه، آثار عکاسان مستند و در شب دوم آثار بخش خلاقه و طبیعت به نمایش درخواهد آمد.

سایت فانوس در این دوره برخلاف دوره قبل جهت برگزاری برنامه نمایش اسلاید اعلان فراخوان کرد و در پی آن تعداد ۶۷ اثر به دفتر سایت رسید که طی اعلام نظر نهایی داوران این برنامه، آثار ۳۰ عکاس ایرانی و یک عکاس خارجی شایسته نمایش شناخته شدند که از این تعداد ۱۲ اثر مربوط به بخش مستند و ۱۴ اثر مربوط به بخش خلاقه و ۴ اثر نیز در زیر مجموعه بخش طبیعت قرار دارند.
داوری آثار بخش خلاقه را حمید سِوِری، بخش مستند را پیمان هوشمندزاده و بخش طبیعت را شهریار توکلی بر عهده داشتند.

شادی قدیریان این برنامه را برگزار می کند و داریوش کیانی و جلال سپهر، هفته گذشته از سمت مدیریت این سایت کناره گیری کردند.
دفتر جدید سایت فانوس در خیابان فاطمی، خیابان پروین اعتصامی، کوچه آونگ، پلاک ۱۹۸ طبقه اول فعال است.

اسامی عکاسان بخش مستند – پنج شنبه ۲۴ خرداد:
آرش فایض / حامد صفایی / حامد نوری / شالوگ اوگار / فرزانه فردوسی میلانی / کاوه کوثری / کتایون جوان / محمدرضا شاهرخی‌نژاد / مهدی قاسمی / نادر داوودی / یلدا معیری و عکاس مهمان بهمن جلالی

اسامی عکاسان بخش خلاق – جمعه ۲۵ خرداد:
احسان به منش / امیرعلی قاسمی / ژینوس تقی‌زاده / سپهر صمدیان / سیاوش نقشبندی / شیرین صباحی / عارفه ریاحی / علی بخشی / گوهر دشتی / محمد غزالی / محمود بخشی مؤخر / مرتضی خاکی / مهرداد افسری / میثم محفوظ / نیما علیزاده

اسامی عکاسان بخش طبیعت – جمعه ۲۵ خرداد:
آرش حمیدی / آناهیتا نوروزی / رامین اشراق / لیلا رحیمی

محل برگزاری: فرمانیه، جنب شهروند، پلاک ۱۱۲، سالن اجتماعات