«پاتریک باز»، «اترو مالنکا»، «سیمون آیوازیان»، «سیف الله صمدیان» و «اسعد نقشبندی» به عنوان داوران رشته عکاسی جایزه جهانی ادیان توحیدی معرفی شدند.
سومین جایزه جهانی ادیان توحیدی را معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌کند. دریافت آثار برای شرکت در این رقابت تا ۲۷ خردادماه ادامه دارد و آثار رسیده تیرماه مورد بررسی قرار می‌گیرد.
دبیرخانه جایزه جهانی ادیان توحیدی داوران خارجی خود را به شرح زیر معرفی کرده است.
«پاتریک باز» فرانسوی، مدیر بخش خاورمیانه آژانس خبری «فرانس پرس» و عضو هیات داوران مسابقه «ورلد پرس فتو» است که  فعالیت‌های خود را به عنوان روزنامه‌نگار و عکاس در «سین داوریینت» لبنان آغاز کرده و به عنوان عکاس آزاد و مستقل در خاورمیانه در مجلات «رویترز»، «تایمز»، «نیوزویک»، «اشپیگل» و دیگر مجلات مهم بین‌المللی فعالیت داشته است.
«اترو مالنکا» ایتالیایی، کار عکاسی را از سنین جوانی آغاز کرد و به انجام امور تبلیغاتی و عکاسی صنعتی اهتمام ورزید. وی پس از آن به پاریس مهاجرت کرد تا به کار فتوژورنالسیتی که دغدغه اصلی‌اش بود در آژانس "ویوا" بپردازد.
این روزها اترو، به عنوان عکاس آزاد مشغول به کار است و اساسا به صورت سیاه و سفید عکاسی می‌کند. آثار وی به عنوان عکاس خبری در فستیوال عکاسی «پرپینیان»  و فستیوال بین المللی عکاسی «روین»  به نمایش گذاشته است.
در بخش دیگر این گزارش و در معرفی داوران داخلی آمده است:  
«سیمون آیوازیان» متولد سال ۱۳۲۳ دارای مدرک  دکتری معماری و هنر، فوق لیسانس تحلیل و بررسی تمدن های اسلامی از دانشگاه سوربن و استاد دانشگاه هنرهای زیبای تهران و عضو هیات علمی دانشگاه و مدرس موسیقی در هنرستان است.
« سیف ا.. صمدیان» در سال ۱۳۳۲ در ارومیه متولد شده است. او فعالیش را با عکاسی از سال ۱۳۴۷ آغاز نمود و در رشته « فتوژورنالیسم» (عکاسی برای مطبوعات) در دانشگاه تهران و دانشگاه هنر و دانشگاه آزاد به تدریس پرداخت.
صمدیان صاحب امتیاز و مدیر مسئول مجله تصویر است و عضویت در  هیأت داوران چندین دوره نمایشگاه‌های سالانه و دوسالانه عکس ایران و چهاردهمین مسابقه عکس آسیا و اقیانوسیه را در سوابق خود دارد. او یکی از سه عضو آسیایی دعوت شده از سوی شورای برگزاری چهلمین سالگرد «ورلدپرس فتو» برای انتخاب بهترین عکس های مطبوعاتی و یکی از سه عضو آسیایی در هیأت مدیران و متخصصان جشنواره های بین المللی عکس به شمار می آید.
« اسعد نقشبندی» متولد سال ۱۳۳۶ و فارغ التحصیل رشته‌ عکاسی از دانشکده صدا و سیماست. وی عضو هیات مدیره انجمن عکاسان دوستدار میراث فرهنگی و گردشگری ایران و یکی از فعالان هنر عکاسی کشورمان محسوب می‌شود و تاکنون در نمایشگاه‌ها وجشنواره‌های مختلفی در ایران و خارج از کشور حضور داشته است.