880318_2.jpg

شرکت نوین تجارت پارسیان نماینده انحصاری فلاش‌‌های عکاسی Profoto در ایران عکاسان و علاقه‌مندان را به شرکت در سمینار معرفی محصولات Profoto و کارگاه عکاسی با این محصول دعوت می‌کند.
آقای Micke Johansson مدیر فنی کمپانی Profoto به دعوت شرکت نوین تجارت پارسیان برای برگزاری این سمینار و معرفی محصولات Profoto به ایران آمده است.

همچنین آقای فرهود حقی دعوت شرکت نوین تجارت پارسیان را برای حضور در این سمینار و همراهی مدیر فنی Profoto  جهت انتقال هرچه بهتر اطلاعات به عکاسان ایرانی را پذیرفته‌اند.
این برنامه با امکان ترجمه همزمان روز پنجشنبه ۲۱ خرداد ۸۸ از ساعت ۱۴ الی ۱۷ در مجتمع فرهنگی، هنری اسوه واقع در خیابان انقلاب، نبش خیابان بهار برگزار می‌شود.
شرکت در این سمینار برای علاقه مندان آزاد و رایگان است.

Profoto بزرگترین تولید کننده سیستم‌های استودیویی عکاسی برای مصارف حرفه‌ای در سراسر جهان است.
این شرکت در سال ۱۹۶۷ در سوئد تاسیس شد و امروز Profoto یکی از عمده تولیدکنندگان فلاش در دنیاست. در حال حاضر تعداد کثیری از عکاسان حرفه‌ای در تمام نقاط دنیا با محصولات Profoto کار می‌کنند.
محصولات Profoto با کیفیت، قابل اعتماد، مستحکم و ایمن است.

شرکت نوین تجارت پارسیانNTP با نام تجاری SOMITA از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را در زمینه واردات و توزیع محصولات عکاسی و تصویر برداری آغاز کرده و علاوه بر نمایندگی انحصاری محصولات Profoto نمایندگی دوربین‌های CAMBO، فلاش‌های JTL، سه پایه و کیف WF، پرده‌های Sopar، سه‌پایه‌های ویدیویی Manfrotto و کیف‌های National Geografi را در ایران برعهده دارد.
شرکت نوین تجارت پارسیان در سال ۸۶ موفق به دریافت گواهینامهISO9001:2000  در زمینه مشتری‌مداری و دانش محوری شد.
جهت ارایه خدمات مطلوب لطفا فرم ثبت نام را تکمیل فرمایید.