یکصد و بیست و ششمین نمایشگاه عکسخانه شهر با نمایش عکس‌های عبدالرضا فرودی از روز یکشنبه ۲۵ مرداد ۸۸ افتتاح می‌شود.

   فرودی عنوان نمایشگاهش را «گذر امروزی در طهران دیروزی» گذاشته و در آن مروری بر عناصر به جای مانده از تهران اواخر دهه چهل تا اوایل دهه شصت شمسی دارد.

نمایشگاه «گذر امروزی در طهران دیروزی» تا ۱۳ شهریور ادامه دارد.
بازدید یکشنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۰ تا ۱۷ و جمعه‌ها ساعت ۱۰ تا ۱۶ عکسخانه شنبه‌ها تعطیل است.
بازدید در ماه رمضان: از ساعت ۹ تا ۱۴
موزه عکسخانه شهر: تهران، میدان هفت‌تیر، خیابان بهارشیراز، بوستان بهار شیراز

یادداشت عکاس درباره نمایشگاه:
   «این نمایشگاه، مجموعه عکسهایی از بقایای بجامانده از اواخر دهه چهل تا اوایل دهه شصت شمسی در تهران می باشد که ظرف مدت حدود دو سال (اوایل سال ۸۶ تاکنون) عکاسی شده اند. بسیاری از عکس‌ها در کوچه و خیابان‌های محله‌های مختلف تهران و تعدادی از آنها از داخل خانه‌هایی که هنوز در آنها زندگی با وسایل ساده قدیمی در جریان می‌باشد، گرفته شده‌اند. از زمان ورود عکاسی به ایران عکس‌های زیادی از تهران گرفته شده است و امروزه آثار زیادی با عنوان تهران قدیم موجود می‌باشند، ولی تفاوت این مجموعه با دیگر مجموعه عکس‌های تهران قدیم در این است که سعی شده است از مواردی عکاسی شود که در حال حاضر موجود می‌باشند و در تهران امروز قابل مشاهده و دسترسی هستند.

   تماشای عکس‌هایی از مغازه‌های قدیمی با اصناف گوناگون و یا ادوات بسیارساده آن زمان می‌تواند بیننده را برای لحظاتی با خود به سی یا چهل سال پیش ببرد که زندگی در تهران به دور از هیاهو و زرق برق امروزی بود و خبری از تکنولوژی مدرن و دنیای الکترونیک و دیجیتال نبود. از طرفی این مجموعه می‌تواند برای نسل جدید و نسل‌های آتی پیام رسان چند دهه پیش باشد که گویای این مطلب است که پدران وپدر بزرگانشان در چه محیط و فضایی زندگی می‌کردند و با چه وسایلی امورات زندگی را می‌گذراندند.»