•در گالری فاطیما ازروز پنج شنبه ۱۱ دی ۱۳۸۲ نمایشگاه عکس گروهی با عنوان ۸/۳۰ یا تصویر بی صاحب با عکسهای جاوید رمضانی . جهانگیر رمضانی . مریم روشنفکر . آزاده شهریاری . مونا شهریاری . روزبه یعقوبی . زینب سالاروند و زینب ثقفی بر پاشده این نمایشگاه تا ۱۸ دی از ساعت ۴تا۷ بعداز ظهر در خیابان ایرانشهر . کوی مهاجر . پلاک ۱+۱۲ آماده بازدید است.
•از صبح شنبه ۱۳ دی ۱۳۸۲ نمایشگاه عکس آسمان و شب با عکسهای اوشین دانیلی ذکریان در کافه عکس واقع در برج اسکان طبقه زیر زمین واحد ۲۴ برپاست و از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب آماده بازدید علاقه مندان است . ( توصیه می شود )
•بعد از ظهر سه شنبه ۱۶ دی ماه از ساعت ۵ تا ۳۰/۸ در گالری راه ابریشم افتتاحیه نمایشگاه مهدی سحابی است . این نمایشگاه تا ۸ بهمن ادامه دارد و هر روز از ساعت ۱۱صبح تا ۷ بعد ازظهر می توانید از این نمایشگاه بازدید کنید . گالری راه ابریشم در بلوار آفریقا . خیابان تابان شرقی . شماره ۷۵ واقع است.
•و آخرین نمایشگاه این هفته روز پنج شنبه بعد از ظهر ۱۸ دی ۱۳۸۲ در نشر ثالث بر گزار می شود. این نمایشگاه گروهی عکسهای رضا منصوری نژاد. بهمن صادقی و احسان میر باقری را به نمایش خواهد گذاشت و از ساعت ۱۶ تا ۲۱ مراسم افتتاحیه در خیابان کریمخان زند . بین ایرانشهر و ماهشهر . شماره ۱۶۰ نشر ثالث برگزار می شود .