poster8313.jpg

انجمن عکاسان ایرانشهر اقدام به برپایی نمایشگاه عکس تئودررادو پانته آ ( عکاس رو مانیایی) و آرمان استپانیان در نگار خانه لاله می نماید. این نمایشگاه که از ۱۹ تا ۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۳ درگالری لاله بر گزار می شود .

ساعت بازید : صبح ۹ تا ۱۳ – بعد از ظهر ۱۵ تا ۱۹
گالری لاله : خیابان دکتر فاطمی – ضلع شمال پار ک لاله – جنب هتل لاله

حضور عکاس رومانیایی در نمایشگاه انجمن عکاسی ایرانشهر

نمایشگاه تازه انجمن عکاسی ایرانشهر در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ۸۳ در گالری لاله واقع در خیابان فاطمی، جنب هتل لاله با آثاری از تئودور رادو پانته آ (Teodor Rado Pantea)عکاس رومانیایی و آرمان استپانیان گشایش می یابد. تئودور رادو پانته آ پیش از این در یکی از نمایشگاههای دوسالانه موزه هنرهای معاصر تهران با ارسال عکس و سفر به ایران شرکت کرده بود. حضور پانته آ در نمایشگاه انجمن عکاسی ایرانشهر به عنوان عضو افتخاری این انجمن خواهد بود. آخرین نمایشگاههای انجمن عکاسی ایرانشهر دو نمایشگاه عکس بود که در حمایت از زلزله زدگان بم و با حضور اعضای این انجمن و تعدادی دیگر از عکاسان که از این حرکت پشتیبانی کردند در گالری لاله و خانه هنرمندان ایران برگزار شد.
بنا به اظهار روابط عمومی انجمن عکاسی ایرانشهر، این انجمن در سال جدید همچون سال گذشته، در زمینه عکاسی اقدام به نمایش فیلم و برگزاری نشستهای سخنرانی خواهد کرد که برنامه آن در اطلاعیه های بعدی به آگاهی علاقه مندان خواهد رسید.