دوسالانه عکس روز یکشنبه افتتاح می شود .ولی متاسفانه پاره ای عملکردها موجب شد تا شور و هیجان لازم برای افتتاح دو سالانه وجود نداشته باشد. بر این باور بودیم که راه اندازی سایت برای دو سالانه می تواند در انعکاس اخبار و اطلاعات آن موثر باشد غافل از اینکه در ساختار موجود نوعی بی توجهی به اطلاع رسانی سریع و صحیح جا افتاده است! مشکل از آنجا آغاز شد که اعلام یا عدم اعلام اسامی پذیرفته شدگان دو سالانه مورد اختلاف واقع شد و در نهایت موزه از ارایه اسامی به شکل رسمی خودداری نمود.
فردا دو سالانه افتتاح می شود ولی هنوز برنامه های جنبی و کارگاه ها و نشست ها مشخص نشده است و خبری از حضور مدعوین نیست! موضوع چندمین دو سالانه هم خود تبدیل به طنز تلخی شده است که جای تعجب و تامل بسیار دارد که چگونه نمی شود از همان اول مشخص نمود که امسال چندمین دوسالانه است . آیا در موزه هنرهای معاصر واقعا” هیچ سند و مدرکی برای احراز این موضوع وجود ندارد؟ از شنبه پیش هم یک لیست ۹ نفره از منتخبین دهان به دهان منتشر شده که معلوم نیست از طرف چه کسی و کجا اعلام شده است !
سایت عکاسی با پوزش از مخاطبان گرامی در خصوص انعکاس ضعیف اخبار دوسالانه تا کنون ، این امر را متوجه عدم همکاری های لازم می داند و سپاس و تشکر خود را از دبیر محترم دو سالانه جناب آقای بهمن جلالی که علی رغم همه مشکلات و نا هماهنگی ها،نهایت همکاری و همراهی را با ما نمودند اعلام می دارد.
در پایان امیدواریم بتوانیم از افتتاح و روزهای برپایی نمایشگاه اخبار و اطلاعات مطلوب و جامعی را منعکس نماییم .