این روزها از سوی خبرگزاری ها و روزنامه ها کوچکترین توجه و دقتی در انتشار مطالب صورت نمی گیرید و اخبار و اطلاعات منتشر شده در زمینه های مختلف با غلط و اشتباه همراه است همه روزه شاهد بی توجهی ها ی مکرر در نقل قول ها – مصاحبه ها و آمار و ارقام هستیم. از دوستان عزیز و همراه در وبلاگ های سایت عکاسی صمیمانه خواهشمندیم در انتشار مطالب خود دقت و توجه بیشتر داشته باشند تا ضمن حفظ اعتبار وبلاگ خود اجازه سوء استفاده به کسی را ندهند.

متاسفانه در انتشار خبر ارایه عکس امیر خلوصی توسط فرد دیگری در نمایشگاه جوانه های بم دقت کافی به عمل نیامد.
در روز چهارشنبه گذشته امیر خلوصی عکاس خبرگزاری ایسنا از ارائه عکس خود با نام فرد دیگری در نمایشگاه جوانه های بم مطلع می شود و ضمن تماس با دبیرخانه این نمایشگاه موضوع را حضوری به اطلاع دبیر نمایشگاه علیرضا کریمی صارمی می رساند و بلافاصله از سوی ایشان با شخصی که عکس مورد نظر را ارائه داده بود تماس گرفته می شود که پس از طرح موضوع وی می پذیرد که عکس متعلق به او نیست و در همان روز اسم عکاس در نمایشگاه به نام امیر خلوصی اصلاح می شود. در همین رابطه امیر خلوصی صاحب اثر گفت: موضوع از طریق خبرگزاری ایسنا در حال پی گیری است.
مدیر سایت بام شکسته بم هم اعلام کرد با اطلاع از این موضوع اسم عکاس در سایت نیز اصلاح شده است. وی افزود خبر مربوط به فیلتر شدن سایت بام شکسته بم صحت ندارد و این سایت از سوی هیچ ISP فیلتر نشده است. لینک سایـت در یکی از وبلاگ ها به اشتباه ارائه شده بود که اشتباه در درج صحیح لینک سایـت این تصویر را ایجاد کرده بود که سایت فیلتر شده است.