در آغاز واگذاری وبلاگ اعلام نمودیم که تنها خواهش ما از عزیزان عکاس استمرار در به روز نمودن وبلاگ و تولید محتوا است. با تأمین امکانات مورد نیاز تعداد بسیاری وبلاگ بنا به در خواست دوستان عکاس راه اندازی شد که متاسفانه تعداد محدودی از داوطلبان برای یک بار هم مطلبی در وبلاگ خود قرار ندادند تا حداقل وبلاگشان را معرفی کنیم! تعدادی هم بنا به دلایلی مانند عدم امکان فنی! و مناسب نبودن شرایط برای نوشتن مطلب! از بروز نمودن وبلاگ خود پس از گذشت مدتها خودداری می نمایند که پی گیری های ما در فعال نمودن این وبلاگ ها بی نتیجه ماند و با تاسف مجبور به حذف این وبلاگ ها در سایت شدیم .
دیگر وبلاگ های غیر فعال توجه داشته باشند که اگر تا پایان دیماه در به روز نمودن وبلاگ خود تجدید نظر نکنند از اول بهمن از میزبانی آنها معذوریم.
سایت عکاسی با احترام به نظر عکاسان محترم و اعلام آمادگی مجدد برای راه اندازی وبلاگ فعال برای عکاسان علاقه مند صمیمانه خواهشمند است اگر امکان نوشتن و فعال نمودن وبلاگ ندارید، درخواست نکنید. راه اندازی و آماده نمودن هر وبلاگ برای ما مستلزم صرف وقت و هزینه است که با کمبود هر دو مواجه هستیم. لطفتان را سپاس و یاریتان را درود.