کریس مالوشنسکی عکاس سوئدی ۱۵۰ عکس از مذهب و آئین های ادیان مختلف را در کارگاه آموزشی جایزه جهانی هنر و نیایش به نمایش می گذارد .
به گزارش ستاد خبری نخستین جایزه جهانی عکس هنر و نیایش ، مالوشنسکی که بعنوان یکی از عکاسان اروپایی شرکت کننده در بخش مسابقه این جایزه به تهران سفر کرده است . سه مجموعه از عکسهای خود را برای علاقه مندان به عکاسی ارائه خواهد کرد .
وی درباره این مجموعه ها گفت : ۵۰ عکس از زندگی یهودیها در اسکاتلند به همراه ۱۰۵ عکس از نیایش در کلیسا و زندگی مسیحیان ارائه می دهم که تجربه چند سال اخیر من درباره آئین های اروپا است .
کارگاه آموزشی این عکاس از ساعت ۲ تا ۴ بعد از ظهر پنج شنبه ۸ بهمن ماه در سالن خلیج فارس فرهنگـسرای نیاوران بـرگزار خواهد شد .
کریس مالو شنسکی از برگزار کنندگان این جایزه جهانی تقدیر می کند و می گوید: با خبر شدن از برگزاری این جایزه در ایران برایم بسیار جذاب بود و از اینکه عکسهایم در بخش مسابقه به نمایش درآمده است بسیار خرسندم .
وی پس از دیدن دیگر آثار بخش مسابقه در گالری فرهنگسرای نیاوران گفت: بدون تردید عکاسی ایران جایگاه ویژه ای در دنیای عکس امروز دارد .
گفتنی است ، نمایشگاه عکس جایزه جهانی هنر و نیایش در دو بخش مسابقه و جنبی در گالری فرهنگسرای نیاوران و نگارخانه آیینه شهر تا بیستم بهمن برپا است .