سایت عکاسی به دلیل ایجاد تغییرات در ساختار سایت مدتی با تاخیر به روز خواهد شد.

با پایان سال ۸۳ یک سال و نیم از فعالیت سایت عکاسی می گذرد. در طول این مدت به غیر از بخش دوربین دیجیتال دیگر قسمت های سایت یک نفری اداره و مدیریت می شد و برخلاف تصور بسیاری از مخاطبان تیم، گروه یا شرکتی مطالب سایت را تهیه نمی کردند. مطالب و عکسهایی هم که توسط دوستان در اختیار سایت قرار می گرفت همگی به نام نویسنده و عکاس منتشر شد.
تصمیم بر این است که با آغاز سال جدید تغییرات گسترده ای در سایت انجام شود. این تغییرات هم در ظاهر سایت صورت خواهد گرفت و هم در محتوا مطالب.

تشکیل یک تیم حرفه ای و گسترش فعالیت ها از اهداف مورد نظر است.
در دوره جدید در نظر داریم با جلب و جذب مشارکت هر چه بیشتر جامعه عکاسی ایران فارغ از هر گرایشی رسالت اطلاع رسانی خود را به نحو گسترده تر و شایسته تری به انجام رسانیم. در این راه مشارکت یکایک عکاسان ایرانی را خواستاریم و همانطور که در طول یک سال و نیم گذشته سعی نمودیم به عنوان یک سایت کاملا” مستقل کلیه اخبار و اطلاعات جامعه عکاسی را منعکس کنیم. از همه عکاسان و علاقه مندانی که مایل به همکاری با سایت عکاسی هستند دعوت می نماییم ما را در ادامه راه همراهی کنند.

لازم بذکر است که کلیه حقوق مادی و معنوی همکاران سایت مد نظر بوده و بر اساس توافق کلیه هزینه ها از سوی سایت پرداخت خواهد شد(همکاری افتخاری مد نظر نیست) .
لذا از تمام افرادی که در زمینه تهیه و تولید محتوا عکاسی اهم از گزارش، نقد، خبر، مصاحبه، عکس و … صاحب توانایی هستند دعوت به همکاری می نماییم. علاقه مندان در اسرع وقت آمادگی خود را از طریق ایمیل با ذکر شماره تماس اعلام نمایند.

ذکر این نکته نیز ضروری است که سایت عکاسی سایتی کاملا” مستقل است و همانطور که از آغاز اعلام کردیم به هیچ فرد، گروه، سازمان، ارگان و نهادی وابسته نیست. در طول دوره فعالیت، با همه افراد و گروه های فکری جامعه عکاسی همکاری نمودیم و تا آنجا که در توان داشتیم همه اخبار جامعه عکاسی ایران را پوشش دادیم. راه اندازی ده ها وبلاگ برای متقاضیان در سایت عکاسی که متاسفانه تعداد اندکی از آنها فعال و بروز شدند گواهی است بر تفکر فراگیر سایت عکاسی بر مشارکت عکاسان ایرانی.

صمیمانه از شما تقاضا داریم ایرادها و انتقادها از عملکرد سایت را به ما منعکس نمایید تا با بهره گیری از نظرات شما دوره جدید فعالیت سایت پر بارتر آغاز شود. با سپاس و تشکر