در سال جدید مصصم به جلب مشارکت جامعه عکاسی و علاقه مندان در اداره هر چه بهتر و گسترده تر سایت عکاسی هستیم و تا زمانی که نتوانیم یک تیم حرفه ای برای ادامه فعالیت تشکیل دهیم انتظار به روز شدن وبلاگ را نداشته باشید.
یک سال و نیم هر چه در توان داشتیم به کار بردیم تا رضایت خاطر مخاطبان جلب شود و با برنامه ریزی های انجام شده سعی در گسترش فعالیت ها ی سایـت داریم. این امر ممکن و میسر نیست مگر با همکار ی و همراهی مخاطبان سایت عکاسی که امیدواریم محقق شود.

اگر چه در طول یک سال و نیم گذشته اهداف و برنامه های سایت عکاسی بر مخاطبان روشن شده است ولی اگر تصمیم به همکاری با ما را دارید اعلام می کنیم که سایت عکاسی یک سایت تخصصی است که با هدف ارتقاء و گسترش اطلاع رسانی، آموزش و پژوهش در حیطه عکس و عکاسی فعالیت می نماید. هیچ وابستگی به گروه و شخصی ندارد و خود را متعلق به تمام عکاسان ایرانی می داند از هیچ کمکی در تولید محتوا و معرفی عکاسی ایران در اینترنت دریغ نداریم و آنچه که در توان داریم برای گسترش فرهنگ عکس و عکاسی به کار خواهیم بست.

با ما در تماس باشید و اگر دغدغه عکس و عکاسی دارید و حتی به اندازه نگارش یک مطلب کوتاه در هفته وقت دارید از ما و مخاطبان دریغ نکنید. برای ادامه کار به همراهی و همدلی شما نیاز داریم. سایت عکاسی هیچ انتظار مالی از همراهان خود نداشته و ندارد. ما را در تهیه محتوا به زبان فارسی اهم از خبر – گزارش – مقاله – نقد – معرفی سایتهای عکاسی – معرفی عکاسان مطرح ایران و جهان و هر گونه مطلب تولیدی که در راستای اهداف و برنامه های سایت عکاسی است یاری دهید . منتظر هستیم.