با آغاز رای گیری نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تلاش عکاسان خبری برای به تصویر کشیدن این واقعه مهم سیاسی به اوج خود نزدیک می شود. البته باید توجه داشت که پس از پایان رای گیری و اعلام نتایج، عکس های بازتاب عکس العمل مردم و هواداران ریاست جمهور آینده نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است و با توجه به تفاوت فعالیت های تبلیغاتی این دوره نسبت به انتخابات قبل انتظار می رود بازتاب اعلام نتایج انتخابات هم جای عکاسی بسیاری داشته باشد. حال توجه شما را به گزارش های تصویری خبرگزاریها از انتخابات امروز جلب می کنیم .

در بخش عکس-خبر Yahoo می توانید عکسهای بسیاری از عکاسان ایرانی و خارجی فعال در خبرگزاری های آسوشیتدپرس – رویترز و فرانس پرس را مشاهده کنید.

عکسهای روح‌الله وحدتی – حسن قریب – حمید فروتن – مهدی قاسمی – سامان اقوامی – امیر خلوصی و دیگر عکاسان ایسنا را در بخش عکس این خبرگزاری دنبال کنید.

عکسهای علیرضا برادران – پیام برازجانی – مه جبین قهرمانخواه – حسین فاطمی – علی اقا ربیع – قادر عاقلی – حسن قائدی و دیگر عکاسان خبرگزاری فارس را در سایت این خبرگزاری مشاهده کنید.

عکسهای محمد خیرخواه و احمدرضا شجاعی را در سایت ایلنا ببینید.

و عکسهای مجتبی تکین – روزبه جدید الاسلام – سجاد صفری – مهدی زارع – محمد رضا شکاری – سیاوش حبیب الهی – آذین زنجانی را در سایت خبرگزاری مهر ببینید.

اسامی عکاسان و لینک عکس ها تا ساعت ۳ بعداز ظهر است. اگر از عکسهای امروز در سایت و یا وبلاگ و فتو بلاگی مطلع هستید لینک آن را همین جا بگذارید.