Related Poster.jpg
وسعت نقره ای عنوان هشتاد و سومین دوره نمایشگاههای عکس خانه عکاسان ایران با ۸۴ قطعه عکس رنگی و سیاه و سفید است. این نمایشگاه روز سه شنبه ۷ تیرماه با حضور هنرمندان، دانشجویان و علاقه مندان در محل نمایشگاههای خانه افتتاح شد.
عکسهای نمایش داده شده در گالری شماره یک, به آثار افشین بختیار اختصاص دارد. آثار به نمایش در آمده این عکاس شامل ۴۸ قطعه عکس رنگی با عنوان وسعت نقره ای, ازطبیعت ایران است که از فیروز کوه (گردنه گدوک)، کردستان (دریاچه زریوار)، گیلان (ساحل کپورچال)، اصفهان (عالی قاپو)، لرستان (آبشار گریت)عکاسی شده است. وی متولد سال ۱۳۲۹ فارغ التحصیل رشته برق است و ۳۵ سال است که عکاسی می کند، موضوعات مورد علاقه او در عکاسی معماری و طبیعت است و معتقد است طبیعت ایران در دنیا زیباترین است.
در گالری شماره ۲ این نمایشگاه, آثار اعضای انجمن عکاسان فردا شامل ۲۴ قطعه عکس رنگی است. این آثار حاصل عکاسی اعضای این انجمن در سفرهای گروهی آنان به مناطق نمک آبرود، آبعلی، گرگان و دامغان است.
هنرمندانی که آثارشان در این گالری به نمایش در آمده عبارتند از : حسین فراهانی، محمد جواد ذریه،فهیمه اکبری، یلدا فاضل اشرفی، سپیده مبتنی، هانیه حجازی، مونا مرادی، مرضیه حیدری، ایلیا فاضل اشرفی، محمدرضا رحیمی، جواد شاه محمدی، صالح گورایی، منیره فاضل اشرفی، زهرا مریم ادیبی و فریده بلخاری
گالری شماره ۳ این نمایشگاه نیز میزبان ۱۲ قطعه عکس سیاه و سفید از آثار دانشجویان رشته عکاسی دانشگاه آزاد اسلامی است. این عکس ها که حاصل عکاسی این دانشجویان در کارگاه طبیعت از واحدهای درسی دانشگاه است، حاصل کار پوپک پیراگر، زیبا کرمی، آتوسا کرمی، سپیده ساتیاری، فاطمه عشقی، الهام تامی، شادی سمنگان ومحبوبه کرمعلی است.
نمایشگاه عکس وسعت نقره ای از ۸ تیر لغایت ۶ مرداد ماه در خانه عکاسان ایران برپا خواهد بود. علاقه مندان می توانند عکسهای این نمایشگاه را در سایت خانه عکاسان مشاهده کنند.
خانه عکاسان ایران -انتهای غربی خیابان سمیه- قبل از تقاطع حافظ تلفن : ۳-۸۸۰۷۰۶۲
ساعات بازدید- همه روزه از ۹ صبح تا ۷ بعد از ظهر. نمایشگاه روزهای جمعه تعطیل است.