در پی اعلانات قبلی،اداره کل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای اطلاع رسانی تبلیغات دولت در نظر دارد که با همکاری جامعه هنرمندان عکاس کشور و با بهره گرفتن از رسانه ماندگار، نافذ و فراگیر” عکس” مجموعه مصور دستاوردهای ۸ ساله دولت جناب آقای را منتشر نماید.
از اینرو از کلیه هنرمندان عکاس کشور دعوت می شود که با ارایه آثار خود در این رخداد مهم فرهنگی و هنری شرکت نمایند.

موضوع :
کلیه دستاوردهای شاخص در حوزه فعالیت دستگاه های اجرایی کشور( وزارتخانه ها و سازمان های وابسته به هیات دولت) در ۸ ساله اخیر ( ۲ دوره ریاست جمهوری جناب آقای خاتمی )

گاه شمار :
آخرین مهلت دریافت آثار : ۳۱/۴/۸۴

تعداد آثار :
محدودیتی از لحاظ تعداد آثار ارسالی وجود ندارد.

شرایط :
عکسها می بایست رنگی و در ابعاد حداقل ۳۰*۲۴ سانتی متر ارئه شود.
( اسلاید و عکسهای دیجیتالی پذیرفته می شود.)
• عکس های دیجیتالی می بایست بر روی CD با کیفیت حداقل DPI 300 در ابعاد ۳۰*۲۴ سانتی متر ارائه شوند. همراه با CD ها یک نسخه پرینت معمولی در ابعاد هر اثر ۱۵*۱۰ سانتی متر به عنوان ایندکس ارائه شود.
• ستاد اجرایی از میان آثار رسیده ۲۰۰ اثر برتر را برای چاپ در کتاب مربوطه انتخاب و علاوه بر لوح تقدیر برای هر هنرمند، هر اثر انتخاب شده را به مبلغ یک میلیون ریال خریداری می کند.این مبلغ حق امتیاز اثر را در بر نگرفته و صرفا خرید یک نسخه از اثر را برای مقاصد انتشاراتی و تبلیغاتی دولت شامل می شود.
• به کلیه شرکت کنندگان یک جلد کتاب منتشر شده اهدا می شود.
• لازم است که همراه آثار ارسالی فرم مشخصات هنرمند تکمیل و ارسال شود.
• لطفا برای هر عکس یک برچسب و مشخصات هنرمند را همراه با آثار به نشانی زیر ارسال و یا تحویل نمایند.
نشانی : تهران- خیابان شریعتی- انتهای خیابن قبا- خیابان زیبا- نبش کوچه کاج- ساختمان شماره ۳ – معاونت امورمطبوعاتی و تبلیغاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفنهای ۲۸۴۳۳۲۰ و یا نمابر ۲۸۴۰۱۵۰ تماس حاصل نمایید.