1th1.jpg

عصر امروز هفدهم شهریور اولین گردهمائی سایت عکاسی با استقبال اعضاء تالار گفتگو و مخاطبان سایت در مجتمع فرهنگی هنری اسوه برگزار شد. در این نشست که به منظور آشنائی مدیران سایت و مخاطبان برگزارشده بود ۵۰ نفر حضور داشتند.
در ابتدای جلسه علیرضا نیک نژاد مدیر سایت عکاسی با خوش آمدگویی و تشکر از حضور اعضاء تالار گفتگو و همراهان سایت در این برنامه خوشحالی خود را از برپایی این نشست و استقبال مخاطبان صمیمانه ابراز کرد. وی با معرفی همکاران خود در سایت عکاسی محمد رضا شهبازی – نعما محمدیان روشن و آرش عاشوری نیا به روند شکل گیری سایت عکاسی و اقدامات انجام شده در طول ۲ سال گذشته اشاره کرد و با دعوت از حاضران به مشارکت در تولید محتوای فارسی در زمینه عکاسی آمادگی سایت عکاسی را برای هرگونه همکاری در این زمینه اعلام داشت.

در این نشست صمیمی مدیران تالار گفتگو و اعضاء این تالار به معرفی خود پرداختند و در گفتگویی دوستانه راه کارهای بهبود فعالیت ها و برنامه نشست های آتی را مورد بحث و گفتگو قرار دادند.

1th2.jpg

از نکات قابل توجه، حضور علاقه مندان عکاسی در سنین مختلف بود که با عشق و علاقه به عکاسی در این گردهمائی شرکت کرده بودند. حضور علاقه مندان شهرستانی از بندرعباس – کرمانشاه – ساری – گرمسار که صرفا” برای حضور در این برنامه به تهران آمده بودند نیز باعث دلگرمی هر چه بیشتر مسئولین سایت عکاسی شد. علاوه بر این بیش از صد ایمیل از مخاطبان سایت عکاسی در خارج از کشور دریافت شد که ضمن ابراز تمایل به حضور در این نشست تأسف خود را از عدم امکان حضور در این برنامه اعلام کرده بودند که از همه این عزیزان سپاسگزاریم.

دومین نشست سایت عکاسی به صورت کارگاه آموزشی در روز پنج شنبه ۲۸ مهرماه برگزار خواهد شد. برنامه های دومین نشست هفته آینده اعلام می شود.

عکس: عیسی صحابه