ws5.jpg

عصر امروز ۲۴ آذر سومین کارگاه آموزشی سایت عکاسی با عنوان روندکاری در عکاسی دیجیتال با حضور اعضاء سایت در سالن آبی مجتمع فرهنگی و هنری اسوه برگزار شد. در ابتدای برنامه مدیر سایت عکاسی با یاد عزیزان از دست رفته در سانحه سقوط هواپیما تأثر و تاسف عمیق خود و مجموعه سایت عکاسی را از این واقع ابراز داشت و فقدان عکاسان جوان و با استعداد خبرگزاری ها و مطبوعات را ضایعه ای بزرگ برای جامعه عکاسی خبری کشور دانست.
وی در ادامه با تشکر از افرادی که به عضویت سایت در آمدند از دکتر محمدیان روشن درخواست کرد که برنامه کارگاه این ماه را ارائه نمایند.

موضوع کارگاه آذرماه که از مباحث بسیار مهم و اساسی در عکاسی دیجیتال است، به روندکاری در عکاسی دیجیتال از تنظیمات اولیه دوربین تا آرشیو و نگهداری عکس اختصاص داشت که به طور معمول کمتر مورد توجه عکاسان قرار دارد. در این جلسه ارایه تصاویر از نمونه عکس های گرفته شده قبل و بعد از اصلاح، تصویری عینی از اهمیت و ضرورت اصلاح تصاویر دیجیتال را بعد از عکسبرداری ارائه نمود که بسیار مورد توجه حاضران قرار گرفت.

در پایان جلسه اعضاء سایت عکاسی ضمن دریافت کارت عضویت به معرفی خود پرداختند و با طرح دیدگاه ها و نظرات اعضاء جلسه به کار خود پایان داد. چهارمین کارگاه آموزشی سایت عکاسی در روز پنج شنبه ۲۲ دی خواهد بود. ( کارگاه های سایت عکاسی در آخرین پنج شنبه هر ماه برگزار می شود ولی با توجه با تعطیلی آخرین پنج شنبه دی ماه به مناسبت عید سعید غدیر جلسه دیماه یک هفته زودتر برگزار می شود.) کارگاه های سایت عکاسی فقط با حضور اعضاء تشکیل می شود. [ درباره عضویت ]

ws1.jpg

ws2.jpg