841011-1.jpg

نمایشگاه عکس نگاره‌های مونا سرتوه و فرشید صفاری از روز چهارشنبه، ۱۴ دی، ساعت ۵ در گالری راه ابریشم افتتاح می‌شود. این نمایشگاه شامل ۳۰ عکس ـ نقاشی از این دو هنرمند است.
به گفته‌ی برگزار کنندگان این نمایشگاه “عکس ـ نگاره” نوعی عکاسی است که به نقاشی نزدیک است.
مونا سرتوه و فرشید صفاری در این مجموعه فرم را با توجه به نور و حرکت ثبت کرده اند.
تمام عکس های این مجموعه از تئاتر گرفته شده است. به گفته ی صفاری قصد او این بوده که تعریف نویی از عکاسی تئاتر ارائه دهد.
این نمایشگاه اولین نمایشگاه با این موضوع است که در گالری راه ابریشم برگزار می شود. به گفته ی سرتوه شباهت بین کار این دو هنرمند و نوآوری ایشان سبب شده که کارهایشان را در یک نمایشگاه ارائه دهند.

841011-2.jpg

در این نمایشگاه که اولین نمایشگاه عکس فرشید صفاری، طراح و نقاش و گرافیست، است، ۱۵ اثر از او ارائه می شود. او اعتقاد دارد که دوربین را به عنوان قلم مویی که اختیاراتش بیشتر از قلم مو است، به دست گرفته و در عکس هایش سعی کرده که از فرم فراتر رود و به صورت انتزاعی مفاهیمی را که در اندیشه ی کارگردان بوده بیان کند.
مونا سرتوه که فارغ التحصیل عکاسی است، در هشتمین نمایشگاه عکس خود ۱۵ اثر ارائه داده است و به گفته ی خودش سعی داشته حرکت و فرم را در عکس هایش به نمایش بگذارد.
این نمایشگاه از روز ۱۴ تا ۲۸ دی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۱ تا ۱۹ و پنجشنبه از ساعت ۱۶ تا ۱۹در گالری راه ابریشم واقع در خیابان شهید لواسانی(فرمانیه)، قبل از فروشگاه شهروند، پلاک ۱۱۲ برپاست.