سال ۱۳۸۶ را با بهترین آرزوها برای یکایک شما همراهان همیشگی آغاز می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم در سال جدید فعالتر و ‏بروزتر از قبل با خبرها و مطالب تازه در خدمتتان باشیم. برنامه‌های گسترده و متنوعی برای سال ۸۶ تدارک دیده‌ایم که به مرور ‏و در طول سال از آنها با خبر می‌شوید.
خوشحال و خورسندیم که از مهر ۸۲ که فعالیت سایت عکاسی آغاز شد تا به امروز توانستیم ‏به عنوان تنها رسانه تخصصی عکاسی به زبان فارسی با تولید اخبار و مطالب متنوع عکاسی با موضوع هنری، فنی، تخصصی و آموزشی رضایت طیف ‏گسترده‌ای از مخاطبان را جلب کنیم و در بخش‌های مختلف سایت گامی کوچک به سوی اهداف بزرگمان برداریم.
مسروریم از ‏اینکه همه خبرها و مطالب سایت عکاسی در طول این مدت را تولید و تالیف کردیم و چشم بر بسیاری از ناملایمات بستیم و به ‏افق‌های روشن و آینده بهتر چشم دوختیم. سعی کردیم تا آنجا که ممکن است اعتدال را رعایت کنیم و حریم ها و حرمت ها را ‏پاس بداریم. انتظار تقدیر و تشویق نداریم ولی از همکاری و همراهی آنها که می‌توانند یاریمان کنند مشتاقانه استقبال ‏می‌کنیم.
سایت عکاسی در سال ۸۵ کارنامه پربار و قابل قبولی داشت که گزارش مفصل فعالیت‌های سایت را در روزهای آینده ‏می‌خوانید. برای سال جدید عیدی بزرگی تدارک دیدیم که امیدواریم بپسندید. لازم می‌دانم از همکاری و همراهی همه ‏عزیزانی که در سال گذشته با ما بودند نهایت سپاس و تشکر را داشته باشم و برای همه آرزوی موفقیت کنم. شاد و پیروز و موفق ‏و سر بلند باشید.

مدیر سایت عکاسی
علیرضا نیک نژاد