گروه آواژنگ با همکاری سایت عکاسی برگزار می کنند:

در دنیای امروز، تنها دوربین ابزار عکاسی نیست، ابزار بسیاری در فرآیند عکاسی نقش مهم و موثری دارند. در این میان کارت های حافظه، حافظه های همراه و سیستم های کامپیوتری در کنار دوربین اجزاء اصلی عکاسی دیجیتال هستند. لزوم آشنایی عکاسان با این ابزار گروه آواژنگ را بر آن داشت تا در ادامه فعالیت های فرهنگی این گروه با برگزاری یک مسابقه عکاسی ارتباطی نزدیک با عکاسان برقرار کند. این مسابقه با هدف آشنایی بیشتر عکاسان با گروه آواژنگ برگزار می شود.

گروه آواژنگ در نظر دارد به برترین عکس های با موضوع دنیای سبز من جوایز ارزنده ای از محصولات Kingmax و Logitech اهداء کند. اعضاء گالری سایت عکاسی و علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند بدون هیچ محدودیتی در این مسابقه شرکت کنند.

موضوع: دنیای سبز من

زمان: از ۱ ثانیه بامداد اول شهریور ۸۶ تا ۱ ثانیه مانده به اول مهر ۸۶

شرایط شرکت:

علاقه مندان به شرکت در مسابقه ابتدا در گالری سایت عکاسی ثبت نام کنند. پس از ثبت نام همه شرکت کنندگان می توانند روزانه یک عکس برای شرکت در این مسابقه ارسال کنند.

شرکت در مسابقه هیچ محدودیتی ندارد و به بهترین عکس با موضوع “دنیای سبز من” جوایزی از سوی گروه آواژنگ اهداء خواهد شد. خلاقیت و کیفیت در عکس مورد توجه است.

شرکت در مسابقه برای اعضاء فعلی گالری سایت عکاسی آزاد است و افرادی که برای شرکت در مسابقه ثبت نام می کنند می توانند علاوه بر شرکت در مسابقه در گالری سایت نیز فعالیت کنند و از امکانات گالری استفاده کنند.

نکات مهم:

برای شرکت در مسابقه پس از ارسال عکس در دسته بندی عکس ها حتما” دقت کنید “مسابقه گروه آواژنگ – دنیای سبز من” را انتخاب کنید.

مشخصات شرکت کنندگان باید با هویت واقعی باشد. اگر عکس شما برگزیده شود ولی مشخصات ثبت شده در سایت با مدارک شناسائی منطبق نباشد جایزه ای به شما تعلق نمی گیرد.

در شرایط برابر اولویت با عکس هایی است که اطلاعات آنها با دقت و کامل تکمیل شده باشد. توضیحات کامل شما می تواند در برگزیده شدن عکس موثر باشد.

به هر شرکت کننده فقط یک جایزه تعلق می گیرد.

امتیاز عکس ها به دقت توسط مدیران سایت کنترل می شود و در صورت مشاهده هرگونه تبانی و تخلف بلادرنگ از ادامه فعالیت کاربر جلوگیری خواهد شد.

پس از پایان مسابقه، نمایشگاهی از ۳۰ عکس برتر برگزار خواهد شد و عکس ها توسط گروه آواژنگ چاپ و به نمایش در خواهد آمد.

جوایز:

نفر اول:

Logitech X540 Speaker + Kingmax 2GB Super Stick

نفر دوم:

Logitech MX Revolution Mouse + Kingmax 1GB Super Stick

نفر سوم:

Logitech MX400 Mouse + Kingmax 2GB Super Stick

نفر چهارم:

Logitech Quick Express Plus Webcam + Kingmax 1GB Super Stick

نفر پنجم:

Kingmax 2GB Super Stick

داوری:

داوری آثار بر اساس ترکیبی از امتیاز کسب شده در گالری و نظر هیات داوران خواهد بود. هیات داوران با دقت و توجه همه آثار را بررسی و بر اساس نگاه خلاق به عکس ها نظر خود را اعلام خواهد کرد.