یک فرصت استثنائی برای عکاسان جوان، که عکاسی را حرفه‌ای دنبال می‌کنند، فراهم شده است تا در شرایط کاملا” متفاوت با همه کلاس‌ها و کارگاه‌هایی که تا به حال برگزار شده است زیر نظر کاوه کاظمی یک دوره عکاسی مطبوعاتی را بیاموزند. این کارگاه در ۱۲ جلسه عملی با بحث و گفتگو درباره مجموعه عکس‌های شرکت کنندگان برگزار می‌شود و در طول دوره شرکت کنندگان باید تلاش مضاعفی برای انجام تکالیف کارگاه داشته باشند.
آنچه برای شرکت در کارگاه باید توجه داشته باشید جدیت و پشتکار بسیار و عکاسی به صورت کاملا” جدی و مستمر در طول دوره است لذا برنامه ریزی برای اختصاص زمان کافی برای عکاسی بسیار مهم است.
یکی از نکات قابل توجه کارگاه محل برگزاری آن است که در یک فضای متفاوت و جذاب در لواسان برگزار می‌شود. عکاسان جوان حرفه‌ای و دانشجویان عکاسی تا ۱۰ مهر فرصت دارند با ارائه یک مجموعه از کارهای انجام شده درخواست حضور در کارگاه را داشته باشند تا پس از بررسی و تائید از پذیرفته شدگان برای ثبت نام دعوت به عمل آید. کارگاه از ۱۵ مهر شروع می‌شود. روز و ساعت آن بعدا” مشخص خواهد شد. داشتن دوربین دیجیتال عکاسی حرفه ای الزامی است و کامپیوتر همراه موثر است.
برای هماهنگی صبح ها از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با شماره ۰۹۱۲۱۲۷۲۵۳۶ تماس بگیرید.

درباره کاوه کاظمی