shoka.jpg

۱- موضوع مسابقه "حیاط خانه یا محوطه مجتمع های مسکونی با نگاه مستند" است.
۲- کلیه عکس ها اعم از آنالوگ یا دیجیتال باید چاپ شده ارایه شود .
۳- هر عکاس می تواند حداکثر با ۵ قطعه عکس "به صورت تک یا مجموعه و یا ترکیب هر دو" در این مسابقه شرکت کند .
۴- لازم است عکاسان مشخصات خود را که شامل نام و نام خانوادگی٬ تاریخ تولد ٬ نشانی پستی و شماره تماس است در پشت فیش بانکی به مبلغ سی هزار ریال به شماره حساب ۲۱۹۲۴۳۰۱۴ بانک تجارت شعبه گاندی جنوبی کد ۲۱۹۰ بنویسند و بفرستند. دریافت این مبلغ به منظور پوشش دادن بخشی از هزینه های برگزاری مسابقه است ٬ تا این ضرورت یاد آوری شود که عکاسان می توانند خود حامی مسابقات و جشنواره های خود باشند.
۵- قطع عکس ها۳۰×۲۰ سانتیمتر خواهد بود .
۶- فقط عکس هایی پذیرفته می شودکه به صورت مستندگرفته شده باشد.هیچگونه دخل وتصرف وتغییرات دیجیتالی درعکس ها پذیرفته نمی شود.
۷-عکس ها نباید پاسپارتو یا قاب شده ارسال شوند .
۸- مهلت ارسال تا ۱۵ اسفند ماه ۱۳۸۶ خواهد بود. (تا ۲۰ فروردین ۸۷ تمدید شد)
۹- انتخاب و داوری نیمه دوم فروردین ماه ۱۳۸۷ برگزار خواهد شد .
۱۰- این مسابقه دو برنده خواهد داشت و وجوه ارسالی پس از کسر هزینه های برگزاری به نسبت ۶۰% و ۴۰ % بین برگزیدگان اول و دوم تقسیم خواهد شد .
۱۱- برگزارکننده نهایت دقت را برای حفظ آثار ارسالی به عمل خواهد آورد ولی هیچ مسئولیتی در قبال آسیب های ناشی از ارسال را نمی پذیرد .
۱۲- برگزارکننده حق استفاده از عکس های منتخب را برای فروش٬ چاپ و انتشار درکتاب ها یا نشریات مربوط به خود و برگزاری نمایشگاه با ذکر نام عکاس محفوظ داشته و هرگونه درآمد حاصل از آن را با رعایت تعرفه ی برگزارکننده به صاحب عکس پرداخت خواهد کرد .
۱۳- تصمیم گیری در موارد پیش بینی نشده به عهده برگزارکننده می باشد.
۱۴- ارسال عکس برای این مسابقه به معنای پذیرش مقررات آن است.
۱۵- ارسال عکس از نظر برگزارکننده به معنای اعلام مالکیت اثر از سوی ارسال کننده است.در صورت اثبات خلاف آن مسئولیتی متوجه برگزارکننده نیست.
۱۶- عکس های ارسالی تا یک ماه بعد از اعلام برندگان در محل دبیرخانه مسابقه نگهداری خواهد شد و پس از پایان زمان مقرر برگزارکننده هیچگونه مسئولیتی در قبال عکس های باقی مانده نخواهد داشت .
۱۷- مراسم افتتاح و اهدای جوائز در روز ۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۷ در سالن سینمایی مجموعه فرهنگی، تاریخی کاخ نیاوران و عکس های برگزیده به مدت یک هفته در تالار آبی همین مجموعه به نمایش در خواهد آمد.
۱۸- عکس ها به آدرس : شریعتی- ابتدای پاسداران- سروستان یکم- پلاک ۳۴- طبقه ۵ تحویل داده شود .

جایزه نفر اول : تندیس آهوی مازنی به علاوه ۶۰% وجوه ارسالی
جایزه نفر دوم : لوح پیروز به علاوه ۴۰% وجوه ارسالی
هیئت داوری : بهمن جلالی٬ افشین شاهرودی ٬ مهران مهاجر

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۸۵۱۱۲۵-۰۲۱ تماس گرفته شود.