مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره عکس ‌های دریایی ایران عصر امروز با معرفی برگزیدگان این جشنواره برگزار شد. هیئت داوران این دوره اسعد نقشبندی، سید حسین صافی، محمود بدرفر، محمد حسین حیدری و پیمان هوشمند زاده برگزیدگان ۴ بخش این جشنواره را به شرح زیر معرفی کردند:

بخش ویژه:
نفر اول: پانته‌آ صادقی‌راد، نفر دوم: آزاده نوزاد، نفر سوم: عباس عرب‌زاده
هیئت داوران همچنین از میان ۹۸۴ قطعه عکس ارسالی در این بخش، با اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره از امین ابراهیمی، علی سراج همدانی و امید حبیب طاری‌فرد تقدیر کرد.
بخش انسان و دریا:
نفر اول: فرزین شادمهر، نفر دوم: حامد نیرومند قوچانی‌نژاد، نفر سوم: سید مجتبی خاتمی
هیئت داوران از میان ۱۵۱۴ قطعه عکس ارسالی در این بخش با اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره از علی سراج همدانی، احسان میرباقری و قدیر وقاری شورجه تقدیر کرد.
بخش آزاد:
نفر اول: سروش موسوی سپهر، نفر دوم: مهرداد افسری، نفر سوم: مهرداد عسگری طاری
هیئت داوران از میان ۱۴۳۱ قطعه عکس ارسالی در این بخش با اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره از امیر رستمی، ابراهیم نوروزی و امیر رستمی تقدیر کرد.
بخش طبیعت، محیط زیست و دریا:
نفر اول: سیدمحمدباقر عسگرپور، نفر دوم: علی سراج همدانی، نفر سوم: علی شهابی جورشری
هیئت داوران از میان ۱۰۷۹ قطعه عکس ارسالی در این بخش با اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره از حمید شفعی‌زاده، سیدمهدی موسوی و علی میرزایی تقدیر کرد.
به برگزیدگان جشنواره عکس دریایی، علاوه بر لوح افتخار و تندیس جشنواره، از نفر اول تا سوم به ترتیب ۹ میلیون‌ریال، ۶ میلیون‌ریال و ۴ میلیون ریال جایزه‌ نقدی اهدا شد.