جلسات شورای سیاستگذاری یازدهمین دوسالانه عکس ایران با دعوت مدیر کل دفتر امور هنرهای تجسمی وزارت ارشاد در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.
روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران اعلام کرد حبیب‌الله صادقی با هدف قوام بخشیدن به موقعیت عکس کشور، شناسایی و معرفی استعدادها و توانمندی‌های عکاسی و عکاسان و ایجاد زمینه لازم برای رشد و شکوفایی هنر عکاسی کشور با دعوت از ۱۷ هنرمند عکاس و صاحب‌نظر این جلسه‌ها را برگزار می‌کند.
مجتبی آقایی، کورش ادیم، محسن راستانی، مسعود زنده‌روح کرمانی، محمد ستاری، حمید سوری، افشین شاهرودی، یونس شکرخواه، ابراهمی صافی، اسماعیل عباسی، محمد غفوری، محمد فرنود، علیرضا کریمی صارمی، مهدی مقیم‌نژاد، حسن نمک‌دوست، ساعد نیک‌ذات و علیرضا نیک‌نژاد در این جلسه‌ها شرکت می‌کنند که تاکنون هشت جلسه این شورا برگزار شده است.
شورای سیاستگذاری یازدهمین دوسالانه عکس ایران اعلام کرد این دوسالانه در سطح ملی آبان ۱۳۷۸ با موضوع آزاد و تاکید بر جنبه‌های هنری و نگاه خلاقه در عکس‌ها در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود. دهمین دوسالانه عکس ایران از اول تا ۲۵ آبان سال گذشته در موسسه فرهنگی هنری صبا برگزار شد.