فراخوان نمایشگاه و مسابقه سراسری عکس ایستاده در باد (زن، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس)
معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در نظر دارد همزمان با کنگره بین‌المللی شهدای زن، نمایشگاه و مسابقه سراسری عکس «زن، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» را با شرایط و مقررات زیر برگزار کند. ستاد برگزاری از علاقه‌مندان دعوت می‌کند با ارسال آثار در این نمایشگاه شرکت کنند.

موضوع:
آثاری در این نمایشگاه پذیرفته می‌شوند که در برگیرنده موضوع‌ها و مضامین مرتبط با حضور و نقش موثر و محوری بانوان در نهضت انقلاب شکوهمند اسلامی و دوران دفاع مقدس و پس از جنگ تحمیلی باشد.
تعداد و نوع آثار: محدودیتی از لحاظ تعداد و نوع آثار وجود ندارد و هر متقاضی می‌تواند آثار رنگی یا سیاه و سفید خود را به صورت دیجیتال یا آنالوگ ارسال کند.

جوایز و امتیازات آثار پذیرفته شده:
به هر یک از آثار انتخاب شده مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰ ریال پرداخت خواهد شد و علاوه بر آن به هریک از ۵ نفر برگیده لوح افتخار و دو سکه بهار آزادی اهدا می‌شود.
شرایط شرکت: ۱- اندازه ضلع کوچک آثار حداقل ۲۴ و حداکثر ۵۰ سانتی‌متر تعیید شده است. با رزولوشن ۱۰۰ و ۳۰۰ TIF و GPEG . ۲- آثار دیجیتال یا اسکم شده می‌بایست در دو فرمت و ابعاد حداقل ۳۰×۴۰ سانتی‌متری ارسال شوند.

کلیه آثار پذیرفته نشده (اعم از عکس، پرینت و سی‌دی) پس از خاتمه‌ نمایشگاه بازگردانده می‌شود.
آخرین مهلت دریافت آثار: پنجشنبه ۱۳ دی ۸۶
زمان برگزاری نمایشگاه: بهمن ۸۶- تهران
انتخاب و داوری آثار را مجتبی آقاییع امیرعلی جوادیان و سعید صادقی برعهده دارند.
نشانی: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۸۸۸۰۲۸۲۴ و ۸۸۸۹۰۶۴۱ تماس گرفته یا آثار خود را به نشانی زیر تحویل یا از طریق پست ارسال کنند:
تهران، بلوار کشاورز، ابتدای خیابان فلسطین، کوچه ذاکری، پلاک ۷، طبقه سوم شرقی، دبیرخانه نمایشگاه و مسابقه سراسری عکس «زن، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس».