در مراسمی که عصر دیروز برگزار شد، برندگان نخستین مسابقه عکس مناسب‌سازی فضای شهری برای جانبازان و معلولان معرفی شدند.
هیئت داوران بخش عکس این مسابقه متشکل از سیف‌الله صمدیان، سید عباس میرهاشمی، فرهاد سلیمانی، علیرضا کریمی صارمی و محمدرضا رفایی برندگان خود را به این شرح اعلام کردند:
در بخش آزاد امین نظری، یوسف گرامی، محمدشباب گلچین، منصوره معتمدی و محمدباقر عسگرپور به ترتیب نفرات اول تا پنجم بودند. در بخش مناسب‌سازی مهدی منعم، بابک بردبار، علیرضا عطریانی، حمید شفعی‌زاده و مریم کاشفی به ترتیب رتبه‌های اول تا پنجم را کسب کردند.
در این مراسم همچنین نهادها، سازمان و شرکت‌های مختلف دولتی و غیردولتی هدایای ویژه‌ای درنظر گرفته بودند: معاونت فرهنگی هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۵ سکه بهار آزادی به ابوطالب امام، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی سفر به خارج از کشور به مدت ده روز به مهدی منعم، مدیرعامل شرکت آفومار یک دستگاه دوربین عکاسی کانن مدل ۳۳V با لنز ۲۸-۱۰۵ به فرزانه سجادی، مدیرعامل شرکت بازرگانی نورنگار دوربین المپوس E1 با دو لنز به داوود عامری و دوربین کانن ۵۷۰ به فرزین شادمهر و مدیرمسئول مجله عکس و دوربین اشتراک یک‌ساله‌ مجله را به سینا حقانی، محمود حیطه و ابراهیم بهرامی اهدا کردند.
در بخش پایان‌نامه نیز داوود جلیلی‌نژاد، مریم کاشفی و صبا آقازاده مسرور به ترتیب نفرات اول تا سوم بودند و از سروناز جمشیدی نیز تقدیر شد.