talachian2.jpg

نمایشگاه عکس‌های امین‌رضا طلاچیان و آناهیتا نوروزی با عنوان «باغ سنگی و زاکسن هاوزن» از ۳۰ آذر ساعت ۱۶ الی ۲۰ در گالری خارک برگزار می‌شود.
در این نمایشگاه ۱۲ عکس از امین‌رضا طلاچیان و ۱۳ عکس از آناهیتا نوروزی در اندازه ۶۰ ×۴۰ و سیاه و سفید به نمایش گذاشته می‌شود.
امین رضا طلاچیان متولد ۱۳۵۹، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر بوده و عکاسی را بصورت آزاد آموخته است. وی تا کنون در چندین نمایشگاه گروهی در داخل و خارج از ایران حضور داشته و باغ سنگی هشتمین نمایشگاه او است. طلاچیان در جشنواره فرانسیسکو فرنو ایتالیا در سال جاری مدال سوم جهان را از آن خود کرد.
نوروزی درباره اولین نمایشگاهش و عکس‌های آن گفت: «زاکسن هاوزن» اردوگاهی‌ ست در اطراف برلین که در سال ۱۹۳۳ ساخته شده و محل نگهداری اسرای جنگی یهودی بوده است. اهمیت این اردوگاه در این است که در زمان جنگ جدیدترین راه‌های کشتن اسرا اول در این کمپ امتحان و بعد از اردوگاه‌های دیگر اجرا می‌شده.
آناهیتا نوروزی متولد ۱۳۶۲ و فارغ‌التحصیل گرافیک از دانشگاه سوره است. عکس‌های او تا کنون به بخش نمایش مسابقه‌های عکس گفتگو در خانه هنرمندان، جشنواره عکس‌های دریایی ایران، دهمین دوسالانه عکاسی در گالری صبا، نمایشگاه تصویر سال ۱۳۸۶ و اسلایدشو فانوس راه پیدا کرده است.
نمایشگاه «باغ سنگی و زاکسن هاوزن» تا ۶ دی در گالری خارک برپا و ساعات بازدید از آن ۱۶ الی ۲۰ است.

گالری خارک: خیابان انقلاب، خیابان خارک، جنب انجمن خوشنویسان، پلاک ۶۱.