نمایشگاه عکس مترو با عنوان «دوازده نگاه به مترو» از ۵ دی ماه در ساختمان همشهری محله برپا شده است. در این نمایشگاه ۳۰ عکس از امیر رستمی، حامد بدیعی، سحر حبیبی، منصوره معتمدی، رضا نورالله، مجتبی سرانجام‌پور، فرهاد رنجبران، محسن گیتی‌نورد، حامد فرج‌الله، امیر ادهم، حسین ایلانلو، امیر پناه‌پور و محمدرضا طائب به نمایش گذاشته شده است.
حمیدرضا حاج‌حبیب، مسئول برگزاری نمایشگاه مترو در این باره توضیح داد: ایده‌ برگزاری این نمایشگاه از خود عکاسان همشهری محله بود که درخواست دادند و بعد از گرفتن مجوز، از متروی تهران عکاسی کردند. شورای انتخابی هم متشکل از امیر ادهم، امیر پناه‌پور، حسین ایلانلو و حامد بدیعی از میان عکس‌های گرفته شده، ۳۰ عکس را برای شرکت در این نمایشگاه انتخاب کردند.
وی در باره هدف برگزاری نمایشگاه مترو گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه متروی تهران گسترده‌تر از این بود. ما با این نمایشگاه ۵۰ درصد به هدف‌مان رسیدیم که در واقع نشان دادن معضلات مترو و مشکلات مردم بود.
حاج حبیب ادامه داد: با این حال استقبال مردم و مسئولان از این نمایشگاه بسیار خوب بوده و ممکن است ۱۵ روز الی ۱ ماه نیز تمدید شود.
او در پاسخ به این سئوال که آیا عکس‌های این نمایشگاه در کتاب یا کاتالوگی منتشر می‌شوند، اعلام کرد: در طول نمایشگاه بروشورهای زیادی منتشر کردیم اما قرار است عکس‌های تمام نمایشگاه‌هایی که در سال ۸۶ در گالری همشهری محله به نمایش گذاشته شده‌اند، در کتابی به چاپ برسد.

نمایشگاه عکس مترو تا ۳۰ دی‌ در ساختمان همشهری محله برپا خواهد بود.
همشهری محله: خیابان طالقانی، نرسیده به خیابان نجات‌اللهی.
ساعات بازدید: ۹ صبح تا ۷ بعدازظهر