iran-ma.jpg

اولین جشنواره عکس “ایران ما” که اسفند ماه امسال در ارومیه برگزار شد، با اعلام برندگان در روز دوشنبه ،۶ اسفند، به کار خود پایان داد. در اختتامیه این برنامه که با حضور استاندار، مدیرعامل انجمن سینمای جوان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد اسامی برندگان به شرح زیر اعلام شد:
در بخش راهپیمایی ۲۲ بهمن از بین ۱۶ عکاس و ۲۲ عکس هیات داوران هیچ یک از شرکت کنندگان را برای رتبه اول انتخاب نکرد. رتبه دوم این بخش را مصطفی نیک نقش از ساری و رتبه سوم را جعفر بزازپور از ارومیه کسب کردند.
دربخش سفرهای استانی رئیس جمهور از بین ۱۲ عکاس و ۳۰ عکس از مجتبی ملک پوریان از تهران و حسین فاطمی از تهران تقدیر شد. رتبه اول این بخش را علیرضا صوت اکبر از تهران، رتبه دوم را امید پورمند از تهران و رتبه سوم را بهنام رضازاده از ارومیه کسب کردند. هیات داروان در این بخش رتبه چهارمی هم درنظر گرفتند که از آن آرش خاموشی از تهران شد.
در بخش سوم پایانی این مسابقه که به نماز و نیایش اختصاص داشت از بین ۲۸ عکاس و ۳۸ عکس از کاوه بغدادچی از قزوین، بهنام صدیقی از تهران و امیر قادری از اراک تقدیر شد.
نفر اول این بخش جواد مقیمی از تهران، نفردوم جاوید تفضلی از تهران و نفر سوم بیژن رحمتی از ارومیه بود.
لازم به یاد آوری است که هیات داوران این جشنواره دکتر محمد ستاری، سیدعباس میرهاشمی، ساعد نیک ذات، رومین محتشم و جواد پورصمد بودند که از بین ۳۱۸۲ عکس آثار برگزیده را انتخاب کردند.