به مناسبت سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران طی مراسمی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  از عکاسان دوران انقلاب تجلیل می‌شود.
به همین مناسبت روز شنبه ۱۹ بهمن‌ماه مراسم تقدیر از ۳۵ عکاس انقلاب اسلامی ایران برپا خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی عکاسان مطبوعات ایران در این مراسم از اکبر ناظمی، محمدصیاد، شاهرخ حاتمی، بهمن جلالی، قربان خلیلی، عباس ملکی، حسین پرتوی، مهدی رضوان، عباس عطار، مهدی کاشیان، کاوه کاظمی، صادق ثمودی، ابوالقاسم حاج محمدی، محمود کلاری، هادی حراجی، کاوه گلستان، جعفر دانیالی، کامران جبرییلی، علی کاوه، محمد فرنود، احمد نصیرپور، سعید مرآت، یدالله وزیری، مهدی میرزایی، مرتضی خاکی، جهانگیر رزمی، مجتبی رضوانی، سبحان قلی کهنبانی، منوچهر یگانه دوست، محمدحسین شرکت، احمد افضلی، عباس پیروزبخت، حمید رهبری، محسن شاندیز و یروم شاهمیرزاییان  تقدیر و تجلیل خواهد شد.

انجمن صنفی عکاسان مطبوعات ایران با همکاری اداره مطبوعات داخلی وزارت ارشاد اسلامی، خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شرکت نیکونگرش و شرکت نورنگار با تجلیل از این عزیزان که نقش به سزایی در اطلاع رسانی رویدادهای انقلاب در داخل و خارج از ایران را داشتند، ثبت لحظات تاریخ انقلاب را ارج می‌نهد.
در کنار مراسم تجلیل از عکاسان انقلاب، نمایشگاهی شامل ۶۳ عکس از عکاسان خبرگزاری جمهوری اسلامی (خبرگزاری پارس) که روزهای انقلاب را به تصویر کشیده‌اند نیز تا تاریخ ۲۲ بهمن در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برپاست.
در این نمایشگاه، عکس‌هایی از ۸ عکاس ایرنا سیری تاریخی از آتش زدن مسجد جامع کرمان، شورش‌های مردم تهران و قم و تبریز بر علیه رژیم ستم‌شاهی و خروج شاه از ایران و ورود حضرت امام به میهن ارایه شده است.

خبر تکمیلی، یکشنبه ۲۰ بهمن:نام آلفرد یعقوب زاده در خبرهای قبلی از قلم افتاده بود که بدین وسیله تصحیح می‌شود.