تا کنون بیش از ۹۰۰ اثر برای دبیرخانه اولین یادواره عکس یاران حسین (ع) ارسال شده و این روند همچنان ادامه دارد.
مهدی هادی فر ،مدیر اجرایی یادواره عکس یاران حسین (ع)، با اعلام این خبر افزود: روند دریافت آثار طی روزهای اخیر به طور چشمگیری افزایش یافته و در این راستا، ستاد برگزاری یادواره ناگزیر به تمدید مهلت ارسال آثار تا هشتم اردیبهشت ماه جاری شده است.
وی ادامه داد: آثار رسیده به دبیرخانه یادواره از ۶۱ عکاس تهرانی و ۵۵ عکاس از استانهای مختلف کشور است و در این میان ۳۳ عکاس خانم از تهران و ۱۱ عکاس خانم از شهرستان ها شرکت کرده اند.
هادی فر خاطر نشان ساخت: علاوه بر کمیت مطلوب آثار رسیده، شاهد حضور عکاسان صاحب نام و پیشکسوت نیز در این حرکت هستیم.
مدیر اجرایی یادواره عکس یاران حسین (ع)، گسترش فرهنگ اعتقادی، مذهبی و ترویج ارزشهای والای نهضت حسینی و تاثیرات این فرهنگ بر خانواده، انضباط اجتماعی، اعتقادات جوانان و تقویت و اصلاح مناسبات خانوادگی و اجتماعی را مهمترین اهداف موسسه ناجی هنر در برگزاری این یادواره عنوان کرد و افزود: امیدواریم با برگزاری یادواره ای با شکوه شاهد تحقق اهداف و مقاصد متعالی این حرکت باشیم.
گفتنی است یادواره عکس یاران حسین (ع) با همکاری مراکز مختلف از جمله سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، موسسه مالی و اعتباری قوامین، آژانس عکس ایران، انجمن سینمای جوانان ایران، صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران از ۱۲ تا ۱۹ خرداد ماه آینده در تهران برگزار می شود.