بنا به درخواست جمع کثیری از علاقمندان و تعدادی از عکاسان برگزیده، یادواره عکس یاران حسین (ع) که قرار بود از ۱۲ تا ۱۸ خرداد ماه جاری در سالن حجاب برگزار شود به تعویق افتاد.
علیرضا کریمی صارمی دبیر یادواره عکس یاران حسین (ع) با اعلام این خبر افزود: شورای سیاستگذاری اولین یادواره عکس یاران حسین (ع) در پاسخ به درخواست جمع کثیری از علاقمندان و عکاسان برگزیده و نیز، با توجه به تعطیلات پیش رو و تراکم برنامه ها برای حضور پرشور مردم در مراسم عزاداری فاطمه الزهرا (س) و سالگرد ارتحال امام راحل (ره) و با هدف پیش بینی زمان مناسب تر برای حضور گسترده تر مردم در این یادواره، از موسسه ناجی هنر خواست تا برگزاری این مراسم به زمان دیگری موکول شود.
دبیر اولین یادواره عکس یاران حسین(ع) تصریح کرد: بی تردید انتخاب زمان مناسب دیگر، امکان بهره برداری و استفاده را برای گروه های مختلف جامعه بویژه جامعه عکاسان و دانشجویان و علاقمندان فراهم می آورد و شرایطی ایجاد می کند تا مخاطبین بیشتری از آثار نمایشگاه استفاده کنند.
وی با توجه به آماده سازی کلیه برنامه های اجرایی و امکانات اعم از چاپ کتاب، عکس و فضاسازی سالنی برای برپایی یادواره خاطرنشان ساخت: اولین یادواره عکس یاران حسین (ع) به همت موسسه فرهنگی هنری ناجی هنر و به منظور بهره گیری جامعه از تاثیرات و کارکردهای آثار منتخب، در زمان مناسب دیگری برگزار می شود.