diptychs2.jpg


وقتی فروردین امسال محسن رسول‌اف برای برپایی نمایشگاه عکسش در گالری مهروا از ۲۴ آبان تا ۶ آذر وقت گرفت هرگز فکر نمی‌کرد که نباشد و نتواند این نمایشگاه را برگزار کند.
به هرحال این تاریخ در دفتر گالری به نام محسن رسول اف ثبت شده بود و با اتفاقی که برای محسن افتاد دیگر کسی نمی‌دانست که او می‌خواست چه عکس‌هایی را به نمایش بگذارد.
مهروا آروین مدیر گالری تصمیم گرفت در تماس با دوستان محسن نمایشگاهی به یاد و نام او برگزار کنند که در نهایت ۱۹ عکاس با ارایه عکس‌های خود نمایشگاه عکسی را که قرار بود با عکس های محسن برگزار شود به یاد او برگزار می کنند.
این نمایشگاه جمعه ۲۴ آبان با عنوان "دوتایی‌ها" با نمایش عکس های مهروا آروین، پگاه آهنگرانی، آزاده اخلاقی، مرتضی پورصمدی، ساسان توکلی فارسانی، سیوان حسین پور، احمد خطیری، سیف الله صمدیان، امیر عابدی، مریم فخیمی، نغمه قاسملو، امیرعلی قاسمی، بابک کاظمی، سارا مبین، سهراب مصطفوی کاشانی، طاها مغانی، امیر موسوی، سیاوش نقشبندی و پیمان هوشمندزاده افتتاح می‌شود.
نمایشگاه تا ۶ آذر از ساعت ۱۷ تا ۲۱ پذیرای بازید علاقمندان است. گالری مهروا پنجشنبه‌ها تعطیل است.
گالری مهروا: بلوار کریمخان، خیابان آبان جنوبی (شهید عضدی)، جنب بیمارستان آبان، شماره ۷۸


خبر تکمیلی: مهروا آروین در تماس با سایـت عکاسی اعلام کرد: «کارهای اجرایی و هماهنگی‌های این نمایشگاه بر عهده سهراب مصطفوی کاشانی بوده که لازم است از همکاری وی در برپایی نمایشگاه تشکر کنم. همچنین با رسیدن کار حمید اسکندری به نمایشگاه تعداد عکاسان حاضر در نمایشگاه به ۲۰ نفر رسید.»