در مراسم اختتامیه جشن  تصویر سال که روز جمعه، ۲۹ آذر، در خانه هنرمندان ایران برگزار شد، از برگزیدگان تقدیر شد.
در بخش عکاسی که داوران آن نصراله کسرائیان، مریم زندی و آلفرد یعقوب زاده بودند در بخش عکاسی خبری مونا هوبه فکر نفر اول شد و حمید سعیدی و فضیلت سوخکیان دیپلم افتخار دریافت کردند. در این بخش همچنین از حسام بختیاری، محمد فاطمی، باقر نصیر، سمانه غلام نژاد، سامان اقوامی، محسن رضایی و لادن شیرمرد تقدیر شد.
 در بخش عکاسی مستند اجتماعی بابک بردبار  نفر اول شد و علیرضا صوت اکبر و محمدخیرخواه دیپلم افتخار دریافت کردند.
همچنین در این بخش از محمد جواد مقیمی، مونا هوبه فکر، محمد شاه حسینی، مجید عسگری پور، محمد سینایی پور، سارا ساسانی، حمید نجفی،  محمد حسین نیکوحرف ماهر و مریم تخت کشیان تقدیر شد.
در بخش عکاسی  ورزشی نعیم احمدی نفر اول شد و سامان اقوامی و مریم مجد دیپلم افتخار دریافت کردند و از بابک بردبار، محمدرضا دهداری، علی محمدی،  مونا هوبه فکر، حمید سعیدی، روشن نوروزی و حسین گلپا تقدیر شد.
در بخش عکاسی هنر و هنرمندان نازنین پیرمحمدی نفر اول شد و  محمد شاه حسینی  و مریم تخت کشیان دیپلم افتخار دریافت کردند. در این بخش نیز از سامان اقوامی، مجید عسگری پور، تارا مختار، تهمینه منزوی، بهرام گوهری، کاوه رسولی و ساغر برکات تقدیر شد.
در بخش ویژه عکاسی که به ورزش در محلات شهر تهران اختصاص داشت هیأت داوران که متشکل از علی کاوه، علی رهبر، احمد طلایی و حسن شکریان بود پیام پارسایی را به عنوان نفر اول، محمد نیکوحرف ماهر را به عنوان نفر دوم و امیر طلایی را به عنوان نفر سوم برگزیدند.
همچنین در این بخش نیز از حنیف شعاعی، سید محسن سجادی، نسیم ضابطی، رئوف محسنی،حمید هراثی و مصطفی امان اله تقدیر شد.
در بخش گرافیک که داوران آن قباد شیوا، ابراهیم حقیقی و مجید عباسی بودند سمانه حاج رضایی نفر اول شد و مسعود مورگان و محمود مختاری دیپلم افتخار دریافت کردند.
در بخش کاریکاتور که داوران آن کامبیز درمبخش، جواد علیزاده و حسن کریم زاده بودند شاهین کلانتری نفر اول شد و رضا امیر ریاحی و مجید ادیبی دیپلم افتخار دریافت کردند.
هیأت داوران جشنواره فیلم تصویر هنرمند: محمو کلاری، کامبوزیا پرتوی  و محمد شیروانی رتبه اول را به فیلم "رویای سنجاقک " به کارگردانی عاطفه خادم الرضا اعطا کردند و به دو فیلم "نقل گرد آفرید" و "انیمیشن ماه و ماهی" به ترتیب کار هایی از هادی آفریده و باران توجهی دیپلم افتخار اهدا کردند. همچنین در این بخش نیز از فراز صیادی برای فیلم انیمیشن"من "و آرش فایض برای فیلم " دیوار" تقدیر شد.