سایت اختصاصی عباس کوثری رسما افتتاح شد. در این سایت می‌توانید عکس‌های مستند و اجتماعی وی را ببینید. عباس کوثری از نمایش عکس‌های مطبوعاتی‌اش در این سایت خودداری کرده و اعتقاد دارد که این عکس‌ها در روزنامه‌ها دیده می‌شوند و دیگر لازم نیست که در سایت شخصی‌اش نمایش داده شوند.
بهنام موذن درباره این سایت نوشته است: "وب‌سایت عکس‌های عباس کوثری بر اساس سلیقه گرافیکی او که در ترکیب‌بندی عکس‌هایش هم  کاملا واضح است طراحی شده. صفحه ورودی با حرکت یک عکس مستند پانوراما آغاز می‌شود که به نوعی معرف سبک کلی کار عکاس است. فرم ساده و در عین حال کامل، سایزحروف و جای عناوین دسته‌بندی‌ها با کمترین تاثیر‌گذاری برروی تصویر انتخاب شده. رنگ زمینه سفید است که  با عکس‌ ها  که معمولا از غلظت رنگی بالایی برخوردارند کنتراست ایجاد می کند و به دیده شدن هر چه بهتر عکس ها کمک می‌کند.
استفاده از سایت نیز به شکلی است که بیننده را گمراه نمی‌کند، همه ابزارها به راحتی در دسترس هستند. از هر جای سایت به راحتی قابلیت دسترسی به تمام آلبوم‌ها و حتی صفحه اول وجود دارد."
عباس کوثری متولد سال ۱۳۴۸ است. وی فعالیت مطبوعاتی خود را با روزنامه تهران تایمز از سال ۱۳۷۳ شروع کرده است و با روزنامه‌های جامعه، توس، زن، انتخاب، فتح و جام جم ادامه داده است.
وی دبیر سرویس عکس روزنامه شرق بوده و هم اکنون دبیر سرویس عکس روزنامه اعتماد و سرمایه است.