موسسه ناجی هنر در راستای گسترش فرهنگ اعتقادی، مذهبی و ترویج ارزش‌های والای نهضت حسینی، حضور یاد و نام امام حسین در زندگی و فرهنگ عامه و نقش جاودانه و حیات بخش اباعبدا… الحسین (ع) نمایشگاه عکسی با عنوان «اولین یادواره حسین(ع)» را از تاریخ ۹ الی ۱۵ دی ماه ۱۳۸۷ برگزار می‌کند.
به نقل از روابط عمومی موسسه ناجی هنر، مراسم گشایش و اهدای جوایز اولین یادواره با حضور مسئولان بلندمرتبه شهری و کشوری و هنرمندان این عرصه در ساعت ۱۸ روز ۹ دی ماه در سالن آمفی‌تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار می‌شود.
مراکزی چون مؤسسه مالی و اعتباری قوامین، بنیاد تعاون ناجا، آژانس عکس ایران، انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس و واحد عکاسی اداره کل تولید سیما، این موسسه را در برگزاری یادواره عکس یاران حسین یاری‌ می‌رسانند.
در این گزارش مراکز و سازمان هایی چون شبکه های دوم، سوم، تهران، شبکه خبر، شهرداری تهران، خانه هنرمندان ایران، انجمن سینمای جوانان ایران، خانه عکاسان ایران، موزه عکاس خانه شهر، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دانشکده خبر و فرهنگسرای هنر از دیگر مراکز یاری رساننده این حرکت فرهنگی- هنری عنوان شده است.