برگزیدگان مسابقه سراسری عکس " رکعتی عشق " ، عکس نیایش و نماز معرفی شدند.
 مهدی توکلیان دبیر این مسابقه و مدیر کل روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: " محموعاً ۱۷۸ عکاس از سراسر کشور در مسابقه شرکت کردند که آثار رسیده به دبیرخانه، ۱۷۳۰ اثر است . "
توکلیان ضمن اشاره به بخش‌های دوگانه این مسابقه خاطرنشان کرد: " در بخش نیایش، مجموعاً ۱۵۰۳ اثر به دبیرخانه رسید و ۱۷۶ عکس در بخش نماز عید فطر در مسابقه شرکت داده شد که ۱۰۶ اثر در بخش نیایش و ۲۰ اثر در بخش نماز عید سعید فطر به مرحله داوری نهایی رسید . "
رسول اولیاء زاده، مجتبی آقایی و حسین چنعانی داوری این مسابقه را بر عهده داشتند که ۳ نفر را در بخش نماز عید فطر و ۱۰ نفر را در بخش نیایش، شایسه تقدیر دانستند.
مسابقه سراسری عکس رکعتی عشق به همت اداره کل روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با همکاری مدیریت هنرهای تجسمی این سازمان، خانه عکاسان ایران و موسسه پژوهش فرهنگی انقلاب اسلامی به مناسبت ماه مبارک رمضان و با هدف تشویق و حمایت از آفرینش‌های هنرمندان عکاس که ذوق، تجربه و هنر خود را مصروف ثبت این لحظه‌های نورانی کرده و در راستای ترویج فرهنگ نماز، نیایش و عبادت می‌کوشند برگزار شد.
از میان آثار رسیده به دبیرخانه ، حدود ۱۲۶ اثر برای نمایشگاه و چاپ در کتاب انتخاب می شود . همچنین به ۱۰ عکاس برگزیده در بخش نیایش علاوه بر لوح افتخار و یادمان نمایشگاه ، معادل مبلغ پنج میلیون ریال اهدا می‌شود.
هیات داوران دربخش نماز عید سعید فطر ۳ عکاس را شایسته تقدیر معرفی کردند که به هر یک از ایشان علاوه بر لوح تقدیر ، مبلغ ۳ میلیون ریال اهدا می شود.
شایان ذکر است کتاب منتخب آثار این مسابقه توسط اداره کل روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با مشارکت شبکه ارائه کنندگان محصولات و خدمات فرهنگی این سازمان منتشر خواهد شد .
علاقمندان می توانند برای آگاهی از اسامی برگزیدگان مسابقه ، به پرتال سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی www.tehran.ir/ac و پایگا اینترنتی خانه عکاسان ایران www.iranipc.net مراجعه کنند .
در اعلام رای هیات داوران آقایان رسول اولیاء زاده، مجتبی آقایی، حسین چنعانی و (دبیر مسابقه) مهدی توکلیان افراد ذیل شایسته تقدیر شناخته شدند:
الف ) بخش نماز عید سعید فطر
محمد بابایی، یوسف اکبری پابندی، جواد مقیمی
ب ) بخش نیایش
 علی فریدونی، احسان خسروی، مهدی قاسمی، محمدرضا علی‌مددی، یوسف اکبری‌پابندی، محمد بابایی، مهدی معصومی گرجی، سید محسن سجادی، محمد کاظم پور، احمد معینی‌جم
جوایز برگزیدگان طی مراسم رونمایی کتاب رکعتی عشق با حضور مدیران فرهنگی و شهری و نیز هنرمندان شرکت کننده در این مسابقه اهدا خواهد شد.