مجمع عمومی عادی و فوق العاده (نوبت دوم) انجمن صنفی عکاسان مطبوعات ایران جهت انتخاب بازرسان و تکمیل اعضای هیات مدیره و بررسی و تغییر بندهایی از اساسنامه انجمن روز پنجشنبه بیست و دوم مرداد ۸۸ در سالن ناصری خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

هر عضو انجمن می‌تواند با در دست داشتن کارت معتبر انجمن و یا با وکالت نامه کتبی که از طرف یکی از اعضای دیگر انجمن که واجد شرایط رای دادن است و صحت مدارک ایشان قبل از انتخابات در دبیرخانه تایید شده باشد به جای ایشان رای دهد.

همچنین انجمن صنفی عکاسان مطبوعات ایران در نظر دارد در حاشیه مجمع، به منظور گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم مجتبی تکین عضو انجمن و دبیر عکس خبرگزاری مهر و روزنامه تهران تایمز که اخیرا" به همراه خانواده گرامی اش در حادثه تصادف به دیار باقی شتافته و جامعه عکاسی مطبوعاتی ایران را متاثر کرد، یادواره‌ای برگزار کند.

از اعضای محترم انجمن تقاضا می‌شود با حضور در مراسم فوق یاد و خاطره مرحوم تکین را گرامی داشته و موجب تسلی خاطر بازماندگان و شادی روح آن مرحوم و خانواده گرامی اش باشند.
پنجشنبه بیست و دوم مرداد ۸۸ از ساعت ۱۵ تا ۱۸. سالن ناصری خانه هنرمندان ایران، خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی(فرصت)، باغ هنر