مجمع عمومی عادی و فوق العاده انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران با انتخاب بازرسان و تکمیل اعضای هیات مدیره برگزار شد.
در این مجمع پس از بحث و بررسی بندهایی از اساسنامه تغییر کرد و در پی آن انتخاب بازرسان و نفرات تکمیلی هیات مدیره آغاز شد که در نهایت غلامرضا حافظ القرآن و مهدی میرزایی به عنوان بازرس اصلی و محمد رازدشت به عنوان بازرس علی البدل به مدت یکسال انتخاب شدند.
 همچنین از میان نامزدهای انتخابات تکمیلی هیات مدیره حمید فروتن و سید محسن سجادی به عنوان عضو اصلی هیات مدیره، مجید شادمان نژاد و علی آذرنیا کماری به عنوان علی البدل هیات مدیره اتخاب شدند.
پس از مجمع طبق اساسنامه انجمن اولین جلسه هیات مدیره برگزار شد و اعضای هیات مدیره احمد نصیرپور را به عنوان رئیس، محمدرضا علی مددی نائب رئیس، حمید فروتن دبیر، محمد جعفری خزانه دار و سید محسن سجادی را به عنوان مسئول روابط عمومی انجمن انتخاب کردند.
انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران در سال ۱۳۷۸ در پی نیازهای صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران توسط جمعی از عکاسان به نام ایران  و اساتید عکاسی مطبوعاتی تاسیس شد.
مجمع عمومی انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران که اعضای آن شامل عکاسان حرفه‌ای مطبوعات و خبرگزاری‌های ایران بوده و هر سال یکبار جهت انتخاب بازرسان و هر دو سال یکبار جهت انتخاب اعضای هیات مدیره تشکیل جلسه می‌دهد.