نمایشگاه گروهی عکس با عنوان یک پانزدهم ۱۹ شهریور ۸۸ در نگارخانه ماه مهر برگزار شده است.
در این نمایشگاه ۴۲ اثر از ۱۵ هنرجوی کلاس‌های استادان فخریان، سوری، غفوری و توکلی به صورت قاب شده و چاپ روی شاستی ارائه شده است.
سوژه عکس‌های این هنرمندان متفاوت از هم است و هر کدام در یک پانزدهم فضای نگارخانه ماه مهر بر اساس سلیقه و علاقه شخصی خود آثار رادر معرض دید عموم قرار داده‌اند.  
این عکاسان آثار مختلفی به صورت مجموعه یا تک عکس‌هایی ارائه داده‌اند که موضوعات مختلفی چون پرتره، طیبعت، فضای شهر، محله‌های تهران تا آفریقای جنوبی و پاریس دارند و با عنوان‌های مختلفی به نمایش در آمده‌اند.
در این مجموعه دیدنی عکس‌هایی از عروسی محلی در ده کوچکی در رودبار به چشم می‌خورد که به طور اتفاقی گرفته شده و عکس‌هایی از عاشورا که هنرمند می‌خواهد با نگاه جدیدی به آن بنگرد، او می‌خواهد با نمایش این عکس‌ها در بقیه روزهای سال هم عاشورا دیده شود و در جای دیگر عکسی با عنوان تعلیق در تهران که کلان شهر مدرنیته فشرده‌ای است که تمام جلوه‌های تاریخ مدرنیته به فشرده‌ترین شکل ممکن به هم گره خورده‌اند و مفاهیمی را در بیننده القا می‌کند که سنگینی مکان در کلان شهر صدها برابر سنگینی مکان در روستا و شهرهای کوچک است، انسان ساکن کلان شهر آن کسی است که این بار را به دوش دارد.
این نمایشگاه عکس از ساسان ابری، آرش اکبری سنه، آزاده اخلاقی، احسان باقری، احسان براتی، مهسا تهمتن، شهرزاد خیاطیان، سارا زند وکیلی، مهریار سیاسی، کیارش شاه حسینی، کیانا فرهودی، مهدی فلاخوئی، رامین محجوب، کیامرز مرادی و شراره ملکی تا ۲۸ شهریور به روی دیوار نگارخانه ماه مهر است و علاقمندان می توانند از این آثار دیدن کنند.