880817.jpg

بیست و هشت عکس از آثار فارغ التحصیلان دوره تکمیلی عکاسی مرکز آموزشی «سروش» مشهد از عصر شنبه شانزدهم تا بیستم آبان ۸۸ در نگارخانه سروش مشهد به نمایش گذاشته می‌شود.
این نمایشگاه تحت عنوان «کارنامه» حاصل کار هنرجویانی است که به مدت ۶ ماه دو دوره کامل عکاسی را زیر نظر سه مدرس با سر فصل‌های مختلف گذرانده‌اند؛
مبانی زیبایی شناسی تصویر توسط  نوشین وفادار، تکنیک عکاسی آنالوگ و ظهور و چاپ لابراتوار توسط حمید‌رضا گیلانی‌فر، و مبانی عکاسی الکترونیکی و پردازش غیر تخریبی عکس در محیط دیجیتال توسط کیارنگ علایی در این دوره‌ها تدریس شده است.
این عکس‌ها با نگاه آزاد و از میان ۴۱۰ عکس هنرجویی انتخاب شده است. در حاشیه این نمایشگاه کتابی تحت همین عنوان منتشر می‌شود که در آن علاوه بر انتشار عکس‌ها، مقالاتی نیز در زمینه پردازش‌ عکس، فلسفه عکاسی و بررسی تاثرات عکاسی بر دیگر هنر‌ها منتشر شده است.
اسامی عکاسان این نمایشگاه عبارتند از: اردلان آذرمی، راهله اسدی، زهرا افشار، منور پروانه حسینی، علی خدادادی، آذر دادخواه، کامران رحمتیان، عفت شهرکی، بهزاد فاضل، شیرین لالوی، سید مهدی مصباحی، سیده مریم موسوی، میثم نظری زاده.
این نمایشگاه صبح و بعد از ظهر از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۲۰ پذیرای علاقه‌مندان است.
نگارخانه سروش: مشهد، خیابان فلسطین ۱، شماره ۷۱