880925_2.gif



بی‌شک فردا، پنجشنبه بیست و ششم آذر ۸۸ یک روز ماندگار در تاریخ عکاسی ایران خواهد بود و با تشکیل انجمن عکاسان ایران، عکاسی صاحب یک انجمن صنفی و تخصصی در سطح ملی می‌شود. از اولین جرقه‌های طرح تشکیل این انجمن در نیمه اول سال ۸۳ یا دقیق ترین از اولین جلسه‌ای که گروهی از عکاسان در نوزدهم شهریور ۸۳ دور هم جمع شدند تا مقدمات تشکیل این انجمن را فراهم کنند بیش از پنج سال می‌گذرد و در این مدت تلاش‌های زیای شد تا به پنجشنبه بیست و ششم آذر ۸۸ برسد. از فردا شب و با انتخاب اولین هیات مدیره انجمن عکاسان ایران چشم‌های جامعه عکاسی ایران به عملکرد هیات مدیره انجمن دوخته خواهد شد.
سایت عکاسی با خسته نباشید به اعضای محترم هیات موسس، پیشاپیش تشکیل این انجمن را به جامعه عکاسی ایران، اعضاء و اولین هیات مدیره انجمن تبریک گفته و ضمن تاکید بر همکاری و همراهی این رسانه فراگیر عکاسی با انجمن عکاسان ایران موفقیت هیات مدیره را در دستیابی به اهداف خود و استیفاء حقوق مادی و معنوی عکاسان ایران، آرزو دارد.

– مصاحبه اختصاصی سایت عکاسی با بهمن جلالی، امیرعلی جوادیان،  سعید دستوری، ‌محسن راستانی، مریم زندی، محمد ستاری، افشین شاهرودی، سیف‌الله صمدیان، اسماعیل عباسی، سیدعباس میرهاشمی، ساعد نیک‌ذات، کامبیز نوروزی، فرزاد هاشمی درباره انجمن عکاسان ایران +

– آرشیو خبرهای انجمن عکاسان ایران در سایت عکاسی +

– سایت انجمن عکاسان ایران +

لازم به اطلاع است هیات موسس انجمن در اطلاعیه‌ای از عکاسان پذیرفته شده در انجمن عکاسان ایران که هنگام ثبت نام، عکس پرسنلی نداشته‌اند درخواست کرده است، در روز برگزاری مجمع، حتما دو عدد عکس پرسنلی برای الصاق بر روی کارت ورودی و درج در پرونده به همراه داشته باشند. همچنین اعضا محترم، کارت شناسائی معتبر به همراه داشته باشند.