نمایشگاه عکس کامران عدل جمعه یازدهم دی ۸۸ ساعت ۱۶ در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران گشایش می یابد.
در این نمایشگاه ۳۴ عکس دکوراتیو، فرم و رنگ در ابعاد ۱۰۵×70 سانتیمتر به نمایش گذاشته شده است. عواید فروش این آثار در حمایت از بیماران نیازمند مبتلا به سرطان اختصاص یافته و نمایشگاه به کوشش موسسه خیریه بهنام دهش پور برگزار می شود.
کامران عدل متولد ۱۳۲۰ تهران و فارغ التحصیل کارشناسی عکاسی از انیستیتو عکاسی پاریس است وی یکی از اولین عکاسان معماری ایرانی است که تا کنون بیش از هزار اسلاید مربوط به معماری ایرانی را ثبت و ضبط کرده است .
این عکاس معماری و بنا ، چاپ و انتشار بیش از یازده جلد کتاب مصور از ایران و کشور های جهان ، عکاسی بیش از سه هزار اسلاید از زندگی عشایر ایل بختیاری و عکاسی بیش از هزار اسلاید از مراسم و سالگردهای مذهبی را در کارنامه حرفه ای خود دارد .
وی تا کنون نمایشگاههای متعددی در داخل و خارج از کشور برگزار کرده است، نمایشگاه واشنگتن، کارت پستال‌های غیرعادی، مفتول‌های آهنی، قوطی‌های کنسرو، سیب‌زمینی‌های استامبولی و یکی بود، یکی نبود از جمله نمایشگاه‌های عدل است.
نمایشگاه کامران عدل تا  هجدهم دی ادامه دارد.
علاقمندان می توانند همه روزه از تاریخ ۱۲ الی ۱۸ دی ماه از ساعت ۱۹ ـ ۱۰ و روزهای تعطیل ۱۹ ـ ۱۴ از این نمایشگاه بازدید کنند.
فرهنگسرای نیاوران، انتهای پاسداران، روبروی پارک نیاوران